خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی:

جهت گیری دولت، کاهش سکونتگاه‌های غیر رسمی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۵۱

نماینده و رئیس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در دیداری از با استاندارخراسان شمالی، موضوع مدیریت سکونتگاه‌های غیر رسمی را مورد تأکید قرار داد.

استاندار خراسان شمالی گفت: جهت گیری دولت تدبیر و امید در حوزه مسکن کاهش سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و توسعه متوازن شهری است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری سیدعلی اکبر پرویزی در دیدار نماینده و رئیس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد که در محل دفتر استاندار برگزار شد افزود: در حوزه شهری باید ابتدای کار محدوده شهر مشخص و خدمات بر اساس منطقه بندی انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: با متوازن ساختن خدمات در همه مناطق می‌توان از حاشیه نشینی و ایجاد سکونت گاه‌های غیر رسمی جلوگیری کرد.

سیدعلی اکبر پرویزی با اشاره به مطالعه جامع در طرح‌های توسعه بیان داشت: طرح‌های توسعه شهری باید به سمتی باشد که کاهش سکونت گاه‌های غیر رسمی را در اولویت قرار دهد.

نماینده و رئیس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در این دیدار گفت: بیشترین دغدغه اسکان بشر ملل متحد مدیریت امور شهری است که با این مدیریت کاهش زاغه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی است.

سیامک مقدم افزود: تدوین برنامه‌های همکاری اسکان بشر ملل متحد با شهرداری جهت توسعه شهری و کاهش سکونت‌گاه‌های غیر رسمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز