خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق امور روستایی خراسان شمالی:

اعتماد مردم با اختلاس های سال های گذشته از بین رفته است

کد خبر : ۳۲۷۱۴۱

مدیرکل سابق امور روستایی خراسان شمالی گفت: مجلس فعلی یکی از ضعیف ترین مجلس های سال های اخیر است که در آن به غیر از مقابله کردن با بسیاری از خواسته های دولت، نه قانون مهمی نوشته و نه اقدامی مهم صورت گرفت.

به گزارش خبرنگارایلنا از بجنورد، دکترعلی قربانی در چارچوب چهارمین دیدار حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه خراسان شمالی با کاندیداهای احتمالی اصلاح طلب گفت: بسیاری از قوانین کشور مربوط به دهه چهل است و هنوز عبارات قدیمی در متن قوانین ما وجود دارد که مربوط به زمان شاه است  و مشخصا باید گفت مجلس رسالت اصلی  خود را برای نوشتن قانون و کاستن مشکلات مردم انجام نمی دهد.

وی ادامه داد: مهم ترین شاخصه در کشور اعتماد ملت است که فعلا  این سرمایه ملی از دولت سلب شده چراکه اعتماد مردم با این اختلاس های گرفته در سال های گذشته از بین رفته و شکاف عمیقی بین مردم و دولت ایجاد شده است.

قربانی با تقدیر از نگاه اصولی و اساسی حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به مبحث انتخابات و تعدد کاندیداها گفت: بی شک بنده و دیگر عزیزان برای سربلندی اعتقاد مان برای خدمت به مردم استان قدم در راه انتخابات گذاشته ایم و در صورت توافق همه عزیزان اصلاح طلب در مسیر انتخابات مجلس گام خواهم برداشت.

وی افزود: توسعه یک شبه حاصل نمی شود و اگر بخواهیم کشورمان راه توسعه را طی کند مجبوریم در این مسیر برخی را به دیگر شاخصه ها اولوت دهیم تا توسعه در راه های مهم تر صورت پذیرد.

دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه خراسان شمالی با اشاره به اعلام آمادگی تعدادی از اصلاح طلبان به عنوان کاندیداهای احتمالی برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی این نیروها از سرمایه های انسانی و اجتماعی استان هستند و لازم است قدر این سرمایه های ارزشمند استان را دانسته و بدانیم اگر نفراتی از این عزیزان به مجلس راه پیدا می کنند؛ عزیزان دیگر به عنوان مدیران توانمند در این استان و کشور به مردم خدمت خواهند کرد.

علی قلی زاده افزود: حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی بر این باور است سخنان و اظهارات اصلاح طلبان به عنوان کاندیداهای احتمالی برای انتخابات را محترمانه بشنود و در نهایت این عزیزان بعد از مشخص شدن فهرست نهایی با تعامل و گفتگو در سایه همدلی هایی که توسط شورای هماهنگی اصلاح طلبان صورت گرفته است به یک فهرست مشترک دست یابند.

حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی تا کنون با محمد مهدی شهریاری، سید محمد لنگری ، علی اکبری و دکتر علی قربانی به عنوان کاندیداهای احتمالی برای انتخابات مجلس دیدار کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز