خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه خبر داد:

بیمارستان 210 تخت‌خوابی شیروان سال 95 تحویل داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۹۹۱

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحویل بیمارستان 210 تخت‌خوابی شیروان تا پایان سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، محمد جعفر علیزاده فضای این بیمارستان را 18 هزار و 500 متر با بیش از 8 ونیم هکتار فضای محوطه دانست.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات‌دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: این بیمارستان بزرگ با ظرفیت 210 تخت است از محل مصوبات سفر رهبری و سفر هیات دولت احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: این بیمارستان دارای مشخصات بسیار مناسب از قبیل هفت اتاق عمل، 6 اتاق عمل زایمان و 26 اتاق مراقبت های ویژه است.

علیزاده افزود: همچنین 4 بخش تخصصی شامل داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان نیز برای این بیمارستان تعریف شده است.

وی وجود کلینیک‌های فوق تخصصی برای قلب و چشم و مجهز بودن به بخش‌های آزمایشگاه و سایر بخش‌های خدماتی و اورژانس و نیز درمانگاه را از دیگر ویژگی های این بیمارستان دانست.

علیزاده پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را 79 درصد اعلام کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی تا پایان سال 95 و حتی زودتر تحویل داده می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان را تاکنون 23 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: برای سال بعد نیز اعتبار به صورت کامل پیش‌بینی شده است.

علیزاده درباره ساخت ادارات دولتی در استان نیز اظهار داشت: هم اکنون ساختمان اداره کل دارایی با 6 هزار متر زیربنا در استان در حال احداث است که تا کنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای این اداره کل اختصاص یافته که تاکنون 50 درصد آن تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون به منظور ارتقای سلامت جامعه 21 بیمارستان با دو هزار و 160 تخت در حال احداث است. درحال حاضر 10 بیمارستان نیز درحال تجهیز  است که به زودی افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز