خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت استانداران‌خراسان در پی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۲۰

استانداران سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در پیامی مشترک، درگذشت مرحوم حضرت آیت الله واعظ طبسی نماینده معزز ولی فقیه در خراسان و تولیت عظمای آستانقدس رضوی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، استانداران سه استان خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی در پیامی مشترک، درگذشت مرحوم حضرت  آیت‌الله واعظ طبسی نماینده معزز ولی‌فقیه در خراسان و تولیت عظمای آستان‌قدس رضوی را تسلیت گفتند.

استانداران در این پیام اظهار داشتند: مرحوم آیت الله واعظ طبسی یکی از مفاخر کشور و نظام اسلامی به شمار می رفتند که نقش و حضور موثرشان در قبل و پس از پیروزی انقلاب و همراهی شان با امام(ره) و رهبری معظم، مثال زدنی است.

 متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

"اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی الی یوم القیامه"

خبر درگذشت مجاهد نستوه  و عالم ربانی مرحوم آیت الله واعظ طبسی بزرگ خادم حرم رضوی  موجب تاثر و تالم همگان شد.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت این ضایعه ی تاسف بار به پیشگاه  امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بیت شریف،علمای اعلام و طلاب حوزه های علمیه و مردم شریف استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم.

مرحوم آیت الله واعظ طبسی یکی از مفاخر کشور و نظام اسلامی به شمار می رفتند که نقش و حضور موثرشان در قبل و پس از پیروزی انقلاب و همراهیشان با امام (ره) و رهبری معظم، مثال زدنی است.

مدیریت برجسته ی آن مرحوم در حوزه ی علمیه ی خراسان بزرگ و نمایندگی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی  به عنوان نماد مدیریت اسلامی  و حضورشان در تمام صحنه ها علی رغم مشکلات جسمانی که داشتند؛ نشان از تعلق عمیق ایشان به نظام و رهبری بود. 

نقش مبارزاتی ایشان به عنوان پشتوانه ای بزرگ برای نهضت اسلامی و رکن مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شرق کشور بی بدیل است و همواره جاودانه خواهد بود.

درایت آن بزرگوار در تولیت آستانقدس رضوی و ایجاد تحول عظیم در بارگاه منور رضوی، نمادی از مدیریت موفق و تحسین برانگیز  را در یک دوره ی سی و هفت ساله به منصه ی ظهور رساند.  

بدینوسیله به پاس بزرگداشت آن مرحوم و تمام خدمات ارزنده و بی بدیل ایشان، به مدت سه روز در سراسر سه استان عزای عمومی اعلام می شود.

ضمنا از مردم شریف استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، ائمه ی عزیز جمعه و جماعات و علمای حوزه های علمیه، مدیران، کارمندان، فرهنگیان و روسای سازمان ها و نهادها دعوت می شوددر مراسم تشییع و خاک سپاری آن فقید سعید که روز شنبه از محل میدان شهدا در ساعت 9 صبح به سمت حرم رضوی انجام می شود؛ شرکت کنند. 

سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی

وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز