خبرگزاری کار ایران

عباس نقیب خبرداد:

106 میلیارد تومان اعتبار بودجه شهرداری‌بجنورد در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۲۰۵

سرپرست شهرداری بجنورد اظهار کرد: 106 میلیارد تومان اعتبار برای بودجه شهرداری بجنورد در سال‌جاری پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، عباس نقیب در نشست خبری مبلغ بودجه پیش‌بینی شده شهرداری بجنورد در سال 95 را 106 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 49 میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری شهرداری و 57 میلیارد تومان نیز برای امور عمرانی شهرداری بجنورد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: شورای شهر بجنورد تصویب نهایی این بودجه پیش‌بینی شده را تا زمان انتخاب شهردار جدید موکول کرد.

نقیب متذکر شد: شورای‌شهر بجنورد مصوب کرد شهرداری این شهر برای پیشبرد امور جاری و عمرانی خود تا دو ماه آینده که شهردار جدید انتخاب شود، می‌تواند دو دوازدهم از بودجه پیش‌بینی شده سال 95 را هزینه کند.

وی اولویت برنامه‌های شهرداری‌بجنورد طی دو ماه پیش‌رو را در زمینه تکمیل پروژه‌های ناتمام، حفظ و نگهداری فضاهای‌سبز، تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات، زیباسازی‌ شهر، آسفالت‌معابر، مدیریت‌ترافیک و آب‌های سطحی، ادامه پیاده‌روسازی در خیابان‌های امیریه، شهید بهشتی، فرودگاه و بلوار مصلی برشمرد.

وی  همچنین برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار به منظور ساخت المان میدان امام‌رضا(ع)، احداث فضای سبز پارک مینیاتور، ادامه ممیزی املاک، آغاز مطالعات امکان‌سنجی برای دعوت از سرمایه‌گذاران به این نهاد را طی دو ماه پیش‌رو در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز