خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان شمالی:

محور بجنورد ـ جنگل گلستان یکی از پروژه‌های حیاتی استان است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۸۲۱

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: محور بجنورد ـ جنگل گلستان یکی از پروژه های اساسی و حیاتی استان است که هم اکنون ۱۰ کیلومتر از بجنورد تا مملجه زیربار ترافیک رفته است.

به گزارش ایلنا از بجنورد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مهندس محمدحسین علی نیا صبح امروز در نشست شورای اداری مانه و سملقان اظهار داشت: 30 کیلومتر از محور پر تردد بجنورد به جنگل گلستان تا تابستان امسال زیربار ترافیک قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: پروژه چهاربانده شدن محور بجنورد- جنگل گلستان به طول 145کیلومتر که 90 کیلومتر آن در شهرستان مانه و سملقان قرار دارد یکی از پروژه های مهم و اساسی خراسان شمالی محسوب می شود.

وی گفت: از سال 84 تا 92 حدود 15کیلومتر چهاربانده شده اما این پروژه مهم و حیاتی از سال 92 تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.

علی نیا کل اعتبار مصوب برای این پروژه را هزار و 650 میلیارد ریال اعلام و اظهار امیداوری کرد: این پروژه تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان شمالی در ادامه گفت: امسال 70درصد در محور بجنورد -جنگل گلستان کاهش تلفات جاده ای داشته ایم.

علی نیا در پایان از راهداران شهرستان مانه و سملقان بخاطر تلاش بی وقفه آنان در تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان شمالی به همراه علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی استان برای بازدید به روستاهای خرتوت، کالیمانی، کهنه جلگه، یاموق، الله قلی و کاریز در شهرستان مانه و سملقان عازم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز