خبرگزاری کار ایران

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه خراسان شمالی:

اولویت نخست ما حمایت از ساخت هتل در استان است

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۰۵۰

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه هتلداری یکی از مهم ترین ارکان صنعت گردشگری محسوب می شود، اولویت نخست ما حمایت از ساخت هتل است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری در دومین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان به اهمیت ساخت هتل اشاره کرد و افزود: ساماندهی زیرساخت‏‌های مهم گردشگری استان به ویژه ساخت هتل، ضمن جذب گردشگران ،درآمدزایی استان را افزایش خواهد داد که این موضوع از اولویت‏‌های پیگیری این ستاد خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت هتل از هر لحاظ در این استان توجیه پذیر است، خاطرنشان کرد:حمایت‌های این ستاد متناسب با نیاز استان تعریف می‌شود و ساخت هتل نیز یکی از این نیازهای اصلی و مهم است.

دلپسند با تاکید بر نقش مهم سنجش توانمندی های سرمایه گذاران، تصریح کرد:توانمندی های سرمایه‌گذاران باید توسط ستاد سرمایه گذاری احصاء شود و اینکه پروژه ها نباید تبدیل به کاغذ شود لذا سرمایه گذاران ملزم به رعایت قوانین مقررات این ستاد هستند.

گفتنی است، در این ستاد مسائل و مشکلات برخی سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز