خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا تشریح شد:

دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۶۳۶

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی افتتاح سه شعبه اقماری، شعبه دو تامین اجتماعی درمرکز استان و راه اندازی و برون‌سپاری واحد کارگزینی تامین اجتماعی را از مهمترین دستاوردهای این اداره کل در دولت یازدهم عنوان کرد.

سیداحمد سیدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خراسان شمالی، احیای سه جانبه‌گرایی شرکای واقعی سازمان تامین اجتماعی، کارگران، کارفرمایان و دولت را از مهمترین دستاوردهای این سازمان در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یک دهه گذشته متاسفانه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سازمان تامین اجتماعی مغفول مانده و نگاه سه جانبه گرایی حذف شده بود.

سیدی افزود: این بدان معنا بود که نگاه مردم بر عملکرد تامین اجتماعی مکانیزم آن از بین رفته بود و فقط نظارت از سوی دولت انجام می شد و این مهم سبب شده بود انحراف در عملکرد سازمان اتفاق بیفتد، چرا که هر چقدر به سمت سه جانبه گرایی تشکل ها وانجمن های کارگری و کارفرمایی پیش رویم انحرافات در عملکرد سازمان کمتر و سوء استفاده ها نیز کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در طول نظام جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم مدیریت سازمان تامین اجتماعی از بدنه کارشناسی شده سازمان انتخاب شده بود که یکی دیگر از دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید بود.

وی احیای مجدد معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی را از دیگر دستاوردهای سازمان اعلام کرد و گفت: این معاونت با ساز و کار و برنامه های بهتر نسبت به گذشته کار خود را آغاز کرد.

وی اجرای طرح کرامت رضوی، سفرهای عتبات عالیات بازنشستگان، مسابقات فرهنگی، ترویج و توسعه فرهنگ اندیشه قرآنی را از برنامه های معانت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی احیای موسسه آموزشی پژوهشی، فعال کردن و افتتاح شورای تدوین برنامه راهبردی سازمان تامین اجتماعی را از دیگر دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم اعلام کرد.

وی در رابطه با کمیته برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های راهبردی سازمان نیز گفت: کمیته برنامه ریزی و تدوین برنامه های راهبردی سازمان تامین اجتماعی در سطح اجرایی استان ها اجرا شد.

وی افزود: البته کمیته برنامه‌ریزی در استان خراسان شمالی یک سال زودتر در سال 92 عملیاتی و اجرایی شد.

سیدی از تدوین 25 برنامه عملیاتی و راهبردی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در راستای تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی خبرداد و افزود: استان خراسان شمالی اولین استان در سطح کشور است که برنامه‌های عملیاتی خود را تدوین کرد.

وی ادامه داد: این امر باعث شده بود که سایر استان‌ها نیز از استان ما الگوبرداری کنند.

وی توسعه خدمات الکترونیکی برای دریافت ثبت های غیر حضوری، ابلاغ های الکترونیکی، حرکت در مسیر خدمات الکترونیکی، تشکیل پرونده الکترونیکی که باعث افزایش سرعت خدمات و کاهش انحراف عملکرد های سازمان شده بود را از دیگر دستاوردهای سازمان در دولت یازدهم برشمرد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه به دستاوردهای این اداره کل در دولت یازدهم اشاره کرد و افتتاح سه شعبه اقماری در سطح شهرستان های استان و افتتاح شعبه دو تامین اجتماعی در مرکز استان را از دستاوردهای دولت تدبیر امید عنوان کرد. وی بروسپاری و راه اندازی واحد کارگزینی تامین اجتماعی در مرکز استان و ارتقای شعبه شهید نظام شیروان از تیپ 3 به تیپ 2 و ارتقای شعبه مانه سملقان از تیپ 5 به تیپ 4 و شعبه جاجرم از تیپ 5 به تیپ 4 را ازدیگر دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دولت یازدهم برشمرد. سیدی اظهارکرد: همه این موفقیت ها در صورتی محقق شد که سختی کار تامین اجتماعی خراسان شمالی 2 برابر سایراستان های کشور بود.

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز