خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

جهان امروز برپایه قدرت رسانه‌ها مدیریت می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه جهان امروز بر پایه قدرت رسانه‌ها مدیریت می‌شود، گفت: امروز قدرت نظامی و هسته‌ای جای خود را به قدرت اطلاعاتی داده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام تقوی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار بر فعالان این عرصه گفت: اطلاع از دنیا خبر همواره برای بشر مورد توجه بوده و هست چرا که بشر به دنبال کسب اطلاعات تازه است.

وی عصر امروز را عصر انفجار اطلاعات دانست گفت: امروز قدرت نظامی و هسته‌ای جای خود را به قدرت اطلاعاتی داده است.

آیت ا... تقوی با سنگین خواندن مسئولیت رسانه‌ها در انتقال اخبار درست، اظهار داشت: چرا که این قدرت مسیر انسان‌ها و جوامع را مشخص می‌کند.

وی به انتصاب حجت الاسلام یعقوبی به سمت نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این حکم از سوی شخص مقام معظم رهبری به امام جمعه بجنورد ارائه شده است.

وی به نقش ولی فقیه در استان‌ها اشاره کرد و گفت: نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها باید مواضع رهبری را برای مردم تبیین کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: دراین راستا اولویت اول کاری مدیران وفای به عهد در اجرای امور، خیرخواهی برای نظام و گسترش معنویت درجامعه است.

وی به آیات و سخنانی از امیر المومنین (ع) در باب امانتداری و مسئولیت پرداخت و اشاره ای به انتخابات پیش رو کرد و گفت: یک عده‌ای آمده‌اند ستادهایی را تهدید کرده‌اند پوستر پخش کردن وقت گذاشتن برای رای گرفتند.

وی افزود: آیا این افراد بعد از انتخابات نگاه آنها به مسئولیت امانتداری است یا طعمه است.

آیت ا... تقوی اظهار کرد: متاسفانه دراین عرصه برخی بر سرمسائل و منافع دولت معامله می‌کنند این جور افراد پست را امانت نمی‌دانند مسئولیت را طعمه خود می‌دانند.

کد خبر : ۳۹۸۳۳۲