خبرگزاری کار ایران

در دومین روز سفر انجام شد؛

بازدید هیات گرجستانی از واحدهای تولیدی و صنعتی خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۰۳۹

هیات گرجستانی در دومین روز از سفر خود به خراسان‌شمالی از تعدادی واحدهای تولیدی و صنعتی این استان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در دومین روز از سفر هیات گرجستان به خراسان‌شمالی تعدادی از واحدهای صنعتی،تولیدی و کشاورزی در شهرستان‌های بجنورد و مانه و سملقان مورد بازدید تیم 6 نفره این هیات و جمعی از مسولان استانی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، بازدید واحد صنعتی فولاد گستره‌شرق، امین آواپلاست، شرکت فرآورده‌های قیری‌ پارت پارسارگاد، سردخانه شب یلدا اترک و شرکت سبک‌سازان شرق خراسان‌شمالی از جمله بازدیدهای این هیات در شهرک صنعتی بیدک بجنورد بود.

همچنین بازدید از چند واحد کشاورزی تولید کننده محصول پیاز و گوجه فرنگی و نیز شرکت بجنورد پلاستیک و کارخانه رب بهار نیز از دیگر بازدیدهای این هیات بود.

این گزارش حاکی است، دبیرکل اتاق مشترک ایران و گرجستان در جریان این سفر با اشاره به تولیدات بسیار خوب خراسان‌شمالی در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان دسترسی به تولیدات کشور ایران و به ویژه خراسان‌شمالی بسیار پایین‌تر از سایر کشورها است در صورت رقابتی بودن امتیاز بسیار بزرگی برای صادرات محصولات این استان است.

انتهای پیام/
برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز