خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی:

تعامل منطقی با نمایندگان‌مجلس درتحقق اهداف سازمان‌تامین اجتماعی موثر است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۱۱۱

مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان شمالی با تاکید بر ضرورت حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اهداف سازمان تامین اجتماعی گفت: تعامل منطقی و هدفمند با نمایندگان مجلس در تحقق اهداف سازمان و وصول مطالبات بیمه‌شدگان و مستمری بگیران و... بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد علی عباس زاده از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در حمایت و دفاع از حقوق جامعه بزرگ بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان تشکر کرد.

وی به دستورالعمل  سازمان تامین اجتماعی  در راستای تعامل بیش از پیش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با مسائل این سازمان اشاره کرد وافزود: در این راستا ارتباط دو سویه سازمان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور حتم در رفع مشکلات پیش روی جامعه بیمه شدگان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

عباس‌زاده بر ضرورت حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اهداف سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: تعامل منطقی و هدفمند با نمایندگان مجلس در راستای تحقق اهداف سازمان در خصوص وصول مطالبات بیمه شدگان و مستمری بگیران و بازنشستگان و پیگیری از تصویب قوانین نادرست که بار مضاعف برای این سازمان به دنبال خواهد داشت، موثر است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز دراین دیدار با اشاره به  خدمات ارزنده مجموعه تامین اجتماعی استان با جامعه بیمه شدگان ، گفت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد مردمی و خدمات رسان است که ضرورت حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم  از این مجموعه را مضاعف می کند.

دکتر هادی قوامی آمادگی خود ودیگر نمایندگان منتخب این استان در مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق اهداف  سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

همچنین دراین دیدار مهمترین موضوعات مطرح شده شامل تشریح مهمترین دغدغه های سازمان درباره تجمیع بیمه های درمانی، اعلام نیازها و ضرورت های بیمه ای دراستان، پیگیری ارتقای افزایش آمار بیمه شدگان و مستمری‌بگیران دراستان، اعلام دغدغه‌های بیمه‌ای در خصوص سرانه درمان بیمه شدگان سازمان،وضعیت بیمه زنان بی سرپرست و مستمری بگیران و درخواست مساعدت در خصوص پیگیری ساخت شعبه دو بجنورد و مانه سلمقان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز