خبرگزاری کار ایران

در همایش سالروز تصویب قانون کار انجام شد؛

تشکر مدیرکل تامین اجتماعی خراسان‌شمالی از تشکل‌های کارگری و کارگران

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۱۵۸

مدیرکل تامین اجتماعی‌خراسان شمالی از تشکل‌های کارگری به عنوان مدافعان اصلی منافع کارگران و سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد علی عباس زاده، در همایش سالروز تصویب قانون کار (29 آبان ماه) در جمع کثیری از جامعه بزرگ کارگران استان به ویژه شهرستان بجنورد، بر اهمیت جایگاه و شان کارگران به عنوان اقشار زحمتکش و ساعی در سطح جامعه تاکید کرد.

وی نقش کارگران را در به حرکت درآوردن چرخه تولید در کشور بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: همه افتخار ما این است که از جامعه کارگری هستیم.

وی متذکر شد: تا زمانی که همدلی ، هم صدایی و امنیت در بین کارگران وجود داشته باشد هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند این اتحاد را درهم شکند و این قانون کار است که به عنوان اهرم اصلی همه منافع این اقشار بزرگ را درجامعه برمی گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از تشکل های کارگری به عنوان مدافعان اصلی منافع جامعه کارگری و سازمان تامین اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و گفت: جای افتخار برای سازمان تامین اجتماعی دارد که این افراد همواره در مسائل و مشکلات سازمان تامین اجتماعی از منافع این سازمان حمایت کرده‌اند.

عباس زاده تشکل های کارگری را مدافعان واقعی کارگران دانست و تصریح کرد: تشکل های کارگری باید نقش خود را در راستای خواسته ها و مطالبات قانونی کارگران به خوبی ایفا کنند تا اعتبار لازم، امنیت در بین جمعیت کارگری ایجاد شود.

وی افزود: درهمین راستا پیگیری‌حقوق حقه کارگران و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنان و ارتقای دانش فنی آنها و همچنین پیگیری مسائل و مشکلات کارگران نیز می‌تواند زمینه اعتماد در بین کارگران فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز