خبرگزاری کار ایران

مسابقات والیبال المپیاد ورزشی اساتید؛

مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان‌شمالی قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۸۰

رئیس مرکز علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی از قهرمانی مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان در مسابقات والیبال المپیاد ورزشی اساتید خبرداد.

به گزارش ایلنا ، هادی کاهانی به برگزاری این المپیاد ورزشی از 11 اسفند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در رشته والیبال مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: همچنین در همین رشته مرکز بجنورد نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

کاهانی همچنین به پایان مسابقات والیبال اولین المپیاد ورزشی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی اشاره کرد و از قهرمانی مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان ونایب قهرمانی مرکز بجنورد خبرداد.

رئیس دانشگاه علمی و کابردی بهزیستی وتامین اجتماعی خراسان شمالی اهداف اصلی این المپیاد را ارتقای سلامت جسمی مدرسان و شادابی بیشتر در محیط دانشگاه عنوان کرد و افزود: این المپیاد در 10 رشته بسکتبال، فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، تنیس روی میز، شنا، طناب کشی، شطرنج، دارت و بدمینتون برگزار می شود و در صورت وجود متقاضی، تعداد رشته ها قابل افزایش است.

وی متذکر شد: در این المیپاد ورزشی هیچ محدودیتی برای شرکت مدرسان در چندین رشته وجود ندارد .

رئیس‌مرکز علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی‌خراسان‌شمالی به ثبت نام بیش از 100 نفر برای شرکت در این المپیاد اشاره کرد و گفت: این المپیاد از 11 اسفند ماه امسال در مجموع ورزشی علیدخت بجنورد آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز