خبرگزاری کار ایران

اداره کل تامین اجتماعی خراسان‌شمالی برگزار می‌کند؛

جشنواره عکس، کاریکاتور و نقاشی با موضوع "تامین اجتماعی در یک نگاه"

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۰۵

روابط‌عمومی اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره عکس، کاریکاتور و نقاشی از سوی تامین اجتماعی استان خبرداد وگفت: علاقمندان در این جشنواره از 3 خرداد تا 3 تیرماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

به گزارش ایلنا، محمد علیزاده با اعلام این خبر گفت: در راستای نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ بیمه ای، شناخت و آگاهی بیشتر مردم با خدمات تامین اجتماعی، جشنواره عکس، کاریکاتور و نقاشی با موضوع تامین اجتماعی در یک نگاه از سوی تامین اجتماعی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، افزود: علاقمندان برای شرکت در این فراخوان‌از سوم خرداد تا سوم تیرماه امسال به مدت یک ماه مهلت دارند.

علیزاده ایمنی در کار، کارآفرینان و تولید، کارگران ساده و ماهر در محیط کار، حوادث ناشی از محیط کار را از جمله موضوعات و محورهای این جشنواره عنوان کرد .

وی از دیگر محورها و موضوعات این جشنواره را بازنشستگان، ورزش و سلامتی، ساعات ملاقات در بیمارستان و نگاه آزاد و خلاقانه به مقوله تامین اجتماعی برشمرد.

علیزاده  متذکر شد: در پایان این جشنواره به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و همچنین آثار راه یافته به بخش داوری در قالب کتابچه منتشر می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان دراین جشنواره می توانند آثار خود را به ایمیل m.alizadeh13591218@gmail.com و یا پیام رسان سروش به شماره 09018190106 ارسال کنند و جهت هماهنگی با شماره های 32241070 -09331752227 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز