خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی خبرداد:

تمدید دو ماهه مهلت اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۰۸

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از تمدید مهلت اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب از سوی‌سازمان تامین اجتماعی‌خبرداد و گفت: این طرح از 10 اردیبهشت تا 10 تیرماه سال جاری به مدت 2 ماه تمدید شد.

به ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، محمد علی عباس زاده وحید، با اعلام این مطلب گفت: این اقدام در راستای تحقق شعار سال تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی و حمایت از کارگاه های تولیدی، فعالان اقتصادی و کارفرمایان در سال جاری ارائه شده است.

وی با اشاره به این که طبق  ماده ١٣ قانون حق و توان تولید ، پیشنهاد تمدید بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب از سوی تامین اجتماعی درسال جاری به هیات دولت ارائه وتصویب شد ، افزود: در همین راستا تمدید مهلت طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب از 10 اردیبهشت  تا 10 تیرماه به مدت دوماه در سراسر کشور اجرایی شد.

وی افزود: برهمین اساس کارفرمایان خوش حساب دارای بدهی از تاریخ فوق به مدت 2 ماه فرصت دارند برای اطلاع از وضعیت دیرکرد بدهی خود به شعب سازمان تامین اجتماعی استان مراجعه کنند.

عباس زاده طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب را شامل کارفرمایان کارگاه‌های معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی یکی از مزیت های مهم برای کارفرمایان را حفظ نیروی کار اعلام کرد و گفت: اگر کارفرما بتواند نیروی کار خود را حفظ کند جزو مباحث امنیتی در بحث اشتغال کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: بنابراین بحث نیروی کار جدید، موضوع مهم دیگری است که طی آن کارفرما بتواند از معافیت‌های بیمه ای قانون برنامه ششم توسعه استفاده کند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی متذکر شد: به منظور حفظ نیروی کار موجود، سازمان تامین اجتماعی امتیازاتی در خصوص اصلاح مجموع مقررات تامین اجتماعی اختصاص داده است که از آن جمله ماده ١٣ قانون حق و توان تولید است که بر اساس آن قرار شد قانون بخشودگی جرایم را برای کارفرمایان خوش حساب به عمل آوریم امیدواریم در آینده نزدیک این مهم علمیاتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز