خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی خبرداد:

فراخوان انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کار افتاده نمونه تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۰۸

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از انتشار فراخوان عمومی انتخاب بازنشسته، همسربازمانده و از کار افتاده کلی نمونه تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان‌شمالی، محمد علی عباس زاده با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج‌گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، با اعلام فراخوان‌عمومی نسبت به انتخاب بازنشستگان، مستمری بگیران، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه به عنوان اسوه های صبر و استقامت و خردورزی اقدام کند.

وی تصریح کرد:  برهمین اساس در جشن بزرگ روز خانواده و تکریم بازنشستگان که مطابق تقویم ملی در روز 15 شهریور سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور این جشن در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود و از این عزیزان منتخب تقدیر به عمل خواهد آمد.

عباس زاده تاریخ ثبت نام در فراخوان را 22 خرداد تا 25 تیرماه امسال اعلام کرد و افزود: در این راستا متقاضیان محترم(بازنشستگان، مستمری بگیران،همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی) می توانند در صورت واجد شرایط بودن به کانون‌های بازنشستگی سطح استان و شعب تامین‌اجتماعی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین این افراد با تکمیل فرم اطلاعات و مشخصات و ارائه مدارک و مستندات لازم از جمله (کپی صفحه اول شناسنامه و صفحه اول دفترچه درمان تامین اجتماعی و ارائه توضیحات ضروری حداکثر یک برگ A4 ) از طریق مراجعه حضوری و یا پست سفارشی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 97/4/25 در این فراخوان شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز