خبرگزاری کار ایران

از ۲۷ شهریور تا ۳ مهر؛

پنجمین همایش تئاتر استان خوزستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۲۹

هیات بازبینی جشنواره پس از دیدن نمایش‌های ضبط شده تعداد ۱۴ نمایش را برای پنجمین همایش بزرگداشت تئا‌تر خوزستان با شعار «تئا‌تر برای همه» معرفی کردند.

ایلنا: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری پنجمین همایش تئا‌تر استان خوزستان از ۲۷ شهریورماه تا ۳ مهرماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ناصر چنانی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال که فراخوان بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان خوزستان منتشر و در سراسر استان توزیع شد، ۶۱ اثر از گروه‌های نمایشی به دبیرخانه جشنواره رسید که هیئت بازخوانی از میان آثار ارسالی هنرمندان خوب و پرتلاش استان ۴۱ اثر را برای تولید و بازبینی معرفی کرد.

وی افزود: هیات بازبینی جشنواره پس از دیدن نمایش‌های ضبط شده تعداد ۱۴ نمایش را برای پنجمین همایش بزرگداشت تئا‌تر خوزستان با شعار «تئا‌تر برای همه» معرفی کردند.

چنانی ادامه داد: این نمایش‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۲۷ شهریورماه تا ۳ مهرماه در شهرستان‌های اهواز، آبادان، بندر ماهشهر، دزفول، شوش‌تر، اندیمشک، بهبهان و خرمشهر اجرای عمومی می‌شوند و مردم می‌توانند در طول برگزاری این همایش از نمایش‌های خوب تولید شده هنرمندان استان دیدن کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به هدف برگزاری همایش تئا‌تر استان، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با هدف برقراری ارتباط بیشتر میان مردم و تئا‌تر و بهره‌مندی از تولیداتی که متناسب با شرایط فرهنگی و هنری استان تولید شده، پنجمین همایش تئا‌تر استان را برگزار می‌کند.

چنانی با بیان اینکه نمایش‌های خروجی همایش تئا‌تر به بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: هیات بازبینی جشنواره همزمان با اجراهای عمومی از میان این ۱۴ اثر ۷ الی ۹ نمایش را برای مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان انتخاب و معرفی خواهند کرد.

وی خوزستان را در بحثاجراهای عمومی جزء استان‌های خوب در کشور دانست و ادامه داد: ما اجراهای عمومی را بر اساس برنامه ریزی مدونی پیش بردیم و این برنامه ریزی کمک کرده که اجراهای عمومی افزایش پیدا کند و مردم با آخرین تولیدات هنرمندان استان آشنایی پیدا کنند و در بعد کیفی نیز شاهد ارتقاء سطح تئا‌تر استان بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز