خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

درگیری مردم با خودروهای عبوری در محور لردگان-خوزستان/ فرماندار لردگان: مسیر باز است و بازسازی ادامه دارد+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۷۶۹

در پی تصادف خونین در محور مواصلاتی لردگان -خوزستان، مردم منطقه اقدام به مسدود کردن جاده کرده که در اثر این اتفاق خودروهای عبوری با معترضان درگیری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در پی وقوع یک تصادف خونین در مسیر لردگان به خوزستان، طی روزهای گذشته در حوالی پُل بریده، مردم این ناحیه روز گذشته راه را بر ماشین‌های عبوری بستند.

این تصادف خونین که به کشته شدن 3 نفر منجر شد، خشم مردم این ناحیه را برانگیخت تا مردمی که به‌شدت از شرایط جاده ترانزیتی خوزستان -چهارمحال بختیاری عصبانی بودند با مسدود کردن جاده و جلوگیری از عبور ماشین‌های سنگین خواستار دیدار با فرماندار لردگان شوند.

در همین رابطه صالحی فرماندار لردگان به خبرنگار ایلنا، گفت: متأسفانه این حادثه خونین باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شد و برای ساعتی مردم اقدام به مسدود کردن این جاده کردند که با ورود نیروی انتظامی و بزرگان منطقه و صحبت‌هایی که با مردم داشتیم، جاده باز شد و در حال حاضر پیگیر مطالبات مردم در جهت اصلاح مسیر هستیم.

صالحی افزود: روستاهای بسیاری در این مسیر خطرناک قرار دارند و تا زمانی که این مسیر چهاربانده نشود، هر حادثه خونین‌تر از این هم ممکن است رخ دهد.

فرماندار لردگان در پایان گفت: مسیر لردگان - ایذه از جاده‌های بسیار مهم کشور است که فعلا در حال احداث تونل‌هایی از مسیر بروجن به سمت خوزستان هستیم و بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد تومان برای تعریض جاده و چهاربانده کردن این مسیر برآورد شده،همچنین مسیر خوزستان از سمت ایذه نیز  همین مبلغ مورد نیاز  دریافت شده که اگر این پروژه به سرانجام برسد، امید است  آمار تصادفات جاده‌ای خوزستان به چهارمحال بختیاری بسیار کاهش یابد.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز