خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز:

همزمان با دهه ولایت و امامت یکهزار برنامه در اهواز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۱۷

این برنامه ها بمدت ده روز از روز چهارشنبه عید سعید قربان که به نام توحید، ولایت و اطاعت نامگذاری شده است آغاز و تا روز جمعه سوم آبانماه که به نام ولایت و حکومت اسلامی نامگذاری شده است ادامه می یابد.

ایلنا: فرماندار اهواز گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت وامامت بیش از یک هزار برنامه در سطح شهرستان اهواز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فدعمی در جلسه ستاد غدیر عنوان نمود: همچون سال‌های گذشته مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهواز، نهادهای مردمی و ارادتمندان ولایت جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه ولایت برنامه ریزی نموده و عشق و علاقه شیعیان به ولایت و مولی الموحدین حضرت علی(ع) را به نمایش در می‌آورند.

فرماندار اهواز افزود: شهرستان اهواز آماده برگزاری این عید بزرگ مسلمین می‌باشد و برنامه‌های متنوعی بویژه برای اجرا در مناطق حاشیه‌ای شهرستان اهواز تدارک دیده شده است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرستان اهواز به اجرا در می‌آید.

فدعمی خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها بمدت ده روز از روز چهارشنبه مصادف با عید سعید قربان که به نام توحید، ولایت و اطاعت نامگذاری شده است آغاز و تا روز جمعه سوم آبانماه که به نام ولایت و حکومت اسلامی نامگذاری شده است ادامه می‌یابد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام غدیر، برگزاری نماز وحدت در آموزشگاه‌ها، آذین بندی سطح شهر و انجام تبلیغات محیطی، برپایی جشنهای وی‍‍‍‍ژه عیدغدیر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری شب شعر، نمایشگاه و برگزاری مسابقات فرهنگی، مذهبی و هنری، عیادت از جانبازان و بیماران و کمک به زندانیان نیازمند را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده جهت این ایام عنوان نمود.

سید موسی بلادیان دبیر ستاد بین المللی غدیر خوزستان نیز در این جلسه با اشاره به برکات عید سعید غدیر خم خاطر نشان کرد: برنامه‌های دهه ولایت باید تاثیرگذار و پرمحتوا باشد و زمینه‌ای برای آگاهی مردم نسبت به امر ولایت فراهم کند.

وی افزود: باید تلاش شود سیره امام علی(ع) در تمام امور، سرلوحه کار باشد تا شخصیت والای آن حضرت، الگوی جوانان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز