خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان لیگ فوتبال:

کسب درجه A آسیا برای ورزشگاه غدیر اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۶۵

در بازدید اخیر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز درجه A آسیا را کسب کرد.

ایلنا: در بازدید اخیر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز درجه A آسیا را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، رییس سازمان لیگ فوتبال کشور در اهواز گفت: نسبت به گستردگی‌ای که در فوتبال وجود دارد و باتوجه به ۶ هزار مسابقه‌ای که برگزار می‌کنیم، نزدیک به ۱۸ هزار داور نیاز داریم که ممکن است بین این همه گستردگی، حاشیه و مسایل خاص فوتبال هم باشد.

مهدی تاج افزود: به هر حال به نظرم باتوجه به این گستردگی، میزان تخلف بسیار ناچیز است و سطح آن در حدی نیست که به آن پرداخته شود. موضوع دیگری هم که باید به آن اشاره کنم مربوط به میزان توانمندی عرصه فوتبال کشور است.

تاج بیان کرد: خوشبختانه در بازدیدی که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه‌های کشور داشتند، ۱۲ ورزشگاه ما درجه A آسیا را دریافت کردند که این آمار بسیار عالی است.

وی افزود: هم چنین ورزشگاه غدیر اهواز هم موفق شد از کنفدراسیون فوتبال آسیا درجه A را دریافت نماید.

رییس سازمان لیگ فوتبال در ادامه گفت: از مسوولان فوتبال خوزستان و فوتسال شرکت ملی حفاری تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم رونق بیشتری در حوزه فوتسال داشته باشیم.

تاج از بازدید خود از باشگاه فولاد خوزستان اشاره کرده و گفت: در این باشگاه هم زمان نزدیک به ۱۰ تیم تمرین می‌کردند. به نظرم بازیکن‌سازی در خوزستان راه افتاد است که حتما حاصل آن در آینده مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز