خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:

زمستان امسال نگران محور ایذه – دهدز نباشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۱۰

به دلیل دو طرفه بودن جاده ایذه - دهدز، حجم بالای ترافیک این جاده و تردد ماشین‌های سنگین در آن باعثشده است این جاده دارای استانداردهای اصلی نباشد.

ایلنا: معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و عملیات در حال انجام روی محور ایذه – دهدز، زمستان امسال شاهد خسارات بسیار کمتر و بهبود وضعیت این محور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جهانبخش امانی اظهارکرد: هم‌اکنون در جاده ایذه - دهدز حد فاصل دهدز تا سد کارون ۴ عملیات لکه‌گیری و آسفالت انجام می‌شود. در منطقه بعد از دهدز نیز آرام‌سازی ترافیک در حال انجام است.

وی افزود: خط‌کشی‌های این محور مجدداً احیاء و علائم راهنمایی و رانندگی رفع نقص و تکمیل شده‌اند. همچنین قوس‌های خطرناک خاکریزی شده و پرتگاه‌هایی که در طول مسیر موجب مشکلات بسیار می‌شدند با نصب گاردریل مشخص شده‌اند.

امانی ادامه‌داد: در محدوده جاده رکعت عملیات روکش آسفالت در حال انجام بوده و ۲۰ کیلومتر قبل از دهدز عملیات تعریض پل و شانه‌سازی‌های لازم در حال انجام است.

وی تأکیدکرد: با انجام این اقدامات امسال بدون شک وضعیت بهتری در این منطقه نسبت به سال‌های قبل شاهد خواهیم بود، به گونه‌ای که اکنون روکش آسفالت از ایذه به دهدز دارای هیچ‌گونه نقص نیست.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان‌کرد: به دلیل دو طرفه بودن جاده ایذه - دهدز، حجم بالای ترافیک اینجاده و تردد ماشین‌های سنگین در آن باعثشده است اینجاده دارای استانداردهای اصلی نباشد و استانداردهای فرعی جاده را دارا می‌باشد. بنابراین ضروری است رانندگان تا حد امکان در طول روز حرکت کنند و سرعت مجاز را رعایت کرده و قوانین و مقررات رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

امانی خاطرنشان‌کرد: تأمین مالی خساراتی که سال پیش بر اثر سیل و بارندگی به جاده‌های استان وارد شد از حد برآورد شده پایین‌تر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز