خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تقبل هزینه درمان بیماران نیازمند اندیکا توسط اداره‌کل اوقاف خوزستان/اعزام بیماران خاص به استان های همجوار

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۳۴۶

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از شناسایی و اعزام بیماران نیازمند مردم محروم و زلزله‌زده اندیکا با کمک این اداره به بیمارستان‌های شهرستان‌ها و استان‌های مجاور جهت معالجه خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام مرتضی خاکباز در خصوص سفر اخیر خود به اندیکا و کمک اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان به مردم زلزله‌ زده و محروم اندیکا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: هدف از بازدید مناطق زلزله‌زده اندیکا شناسایی منطقه و نحوه کمک این اداره‌کل به شهرستان اندیکا بود.

وی افزود: بنا شد بیماران نیازمند اندیکا که نیاز به معالجه دارند به منظور تقبل هزینه‌های درمان و هماهنگی‌های لازم جهت معالجه به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان معرفی شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در ادامه گفت: چنانچه بیماران صعب العلاج، بیماران خاص و بی بضاعت در این شهرستان باشند و نیاز به معالجه در استان‌های دیگر داشته باشند، این اداره طی مکاتبه‌ای با استان‌های برخوردار مانند تهران و فارس آن‌ها را به این استان‌ها معرفی کرده تا تحت درمان قرار بگیرند.

وی بیان کرد: برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اندیکا نیز طی روز‌های آینده اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بسته‌های تحصیلی و لوازم التحریر را در اختیار این دانش آموزان قرار خواهد داد.

خاکباز بیان کرد: طی مذاکراتی که با فرماندار و امام‌ جمعه شهرستان اندیکا مبنی بر تخصیص اعتبار به مساجد و امام زادگانی که بر اثر زلزله تخریب یا رانش داشته اند شکل گرفت، مکاتباتی با سازمان برنامه بودجه برای تکمیل مساجد نیمه کاره این شهرستان انجام می‌شود تا اعتبارات لازم جذب شود.

وی خاطر نشان کرد: فرماندار نیز قول داده اداره اوقاف این شهرستان را راه‌اندازی کند تا با نمایندگی این اداره در اندیکا خدمات به مردم محروم‌ منطقه تسهیل شود.

وی در پایان از تلاش اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان برای کمک به مردم محروم اندیکا خبر داد و گفت: به تازگی نیز ۲ دختر از یک خانواده که هرکدام یک چشم آن‌ها مشکل بینایی داشت به بیمارستان نمازی شیراز جهت معالجه معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز