خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز خبر داد:

تشکیل ستاد حوادثو سوانح غیرمترقبه در همه مناطق شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۷۵

ستاد حوادثو سوانح غیرمترقبه در سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه با مسئولیت بخشدار تشکیل می‌شود.

ایلنا: ستاد حوادثو سوانح غیر مترقبه در همه مناطق شهرداری اهواز تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فدعمی فرماندار اهواز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان با ذکر این خبر افزود: این ستاد با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و خدماتی تشکیل شده است.

وی گفت: مجموعه اقداماتی که دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران با توجه به فصل پاییز و شروع بارندگی بمنظور جلوگیری از بروز خسارات احتمالی باید انجام دهند به دستگاههای عضو ستاد ابلاغ شده است.

فرماندار اهواز از لایروبی و تخلیه رسوبات آبراهه‌ها و شبکه‌های فاضلاب شهر و کنترل خروجی‌های متصل به رودخانه به منظور دفع آبهای سطحی توسط شرکت آبفا و شهرداری خبر داد و عنوان نمود: هرس شاخه‌های زائد درختان که با خطوط انتقال برق و ترانسفورماتور تداخل دارند نیز توسط شهرداری و شرکت توزیع برق اهواز انجام می‌شود.

فدعمی از بررسی راه‌های ارتباطی، لایروبی و تخلیه رسوبات از دهانه پل‌ها و نصب تابلوهای هشدار دهنده در مناطقی که همه ساله دستخوش حادثه می‌شوند توسط اداره راه و شهرسازی اهواز خبر داد و افزود: ستاد حوادثو سوانح غیر مترقبه در سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه با مسئولیت بخشدار تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز