خبرگزاری کار ایران

در هفته کتاب؛

ازافراد نمونه و فعال حوزه کتاب و کتابخانه‌ها تقدیر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۳۶

این تقدیر نتیجه زحمات و تلاش‌های این عزیزان و همکاری‌های مستمر آن‌هاست که در جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاشهای ویژه‌ای را انجام داده‌اند.

ایلنا: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از تقدیر از منتخبین و افراد نمونه در حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، لفته منصوری گفت: بیست و یکمین هفته کتاب در کشور از تاریخ ۲۵ آبان ماه آغاز و تا تاریخ ۲ آذر ادامه خواهد داشت. امسال نیز برای این هفته برنامه‌های متنوع و مختلفی را درنظر گرفته‌ایم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و در شهرستان‌ها نیز با همکاری ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها و دستگاههای اجرایی انجام خواهد شد.

وی افزود: امسال طی یک برنامه منظم و کار‌شناسی شده از اشخاص بر‌تر و نمونه در حوزه‌های مختلف با نظر کار‌شناسان و شاخص‌های معین در آئین بزرگداشت بیست و یکمین هفته کتاب تقدیر خواهد شد که این تقدیر نتیجه زحمات و تلاش‌های این عزیزان و همکاری‌های مستمر آن‌هاست که در جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاشهای ویژه‌ای را انجام داده‌اند.

منصوری گفت: تقدیر از کتابداران نمونه، مسئولین نمونه کتابخانه‌ها، کتابخانه‌های نمونه، کتابداران بر‌تر فرهنگی، کتابخوانان نمونه، کتابخانه بر‌تر فرهنگی، پیشکسوتان نمونه، خبرنگاران نمونه، فرمانداران نمونه، شهرداران نمونه، مدیران نمونه، کار‌شناسان نمونه و… در هفته کتاب با حضور مسئولین ارشد استان انجام خواهد شد.

مدیر کل در ادامه افزود: خدمت به عرصه کتاب و کتابخوانی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان باقیات صالحات می‌ماند و نیاز است همه مسئولین و کار‌شناسان در این عرصه فعال باشند که شاهد ارتقاء فرهنگ مطالعه در استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز