خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت والیبال استان خوزستان:

یکی از مهمترین برنامه‌های هیأت والیبال، استعدادیابی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۴۸

برگزاری اردوها، کلاس‌های آموزشی، استعدادیابی و مسابقات از برنامه‌های مهم هیأت والیبال خوزستان تا پایان سال جاری‌ست.

ایلنا: رئیس هیأت والیبال استان خوزستان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیأت استعدادیابی است و بر همین اساس اعتقاد داریم با استفاده از الگوهای استاندارد و با روش مناسب باید بر روی استعداد‌های جدید سرمایه گذاری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از استان خوزستان، پارسا فر در جمع نایب رئیسان هیأتهای والیبال استان خوزستان اظهار داشت: انتظار هیأت والیبال استان از نایب رئیسان محترم این است که در بحثاستعدادیابی تلاش، دقت و زمان بیشتری بگذارند و افراد مستعد و توانا را معرفی کنند تا شاهد موفقیتهای روزافزون والیبال استان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد هیأت والیبال استان افزود: در نیمه اول سال ۹۱ سکان هیأت را بدست گرفتیم و اگر چه نتوانستیم برنامه‌ای مدون را در مدت زمان محدود طراحی کنیم ولی تا حدود زیادی خواسته و انتظارات فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را برآورده کردیم زیرا برای تدوین تقویم ورزشی نیاز سنجی ورزشی شهرستان‌ها را در دست نداشتیم و بنابر این ۴ ماه از سال هم طی شده بود ولی در هر صورت بدون فوت وقت برنامه ریزی مناسبی انجام دادیم که اجرایی هم شد.

پارسافر اضافه کرد: ولی در سال ۹۲ توانستیم برنامه ریزی خوب و شایسته‌ای انجام بدهیم و در این مسیر علیرغم تنگناهای مالی که در روند حرکتی ما نسبتاً تأثیر گذار بود در حد انتظار به اهدافمان هم رسیدیم.

وی خاطر نشان کرد: در سطح استان برنامه‌هایی خوبی را هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان به اجراء گذاشتیم که در بخش آقایان مسابقات والیبال بزرگسالان لیگ استان را در حد ۱۸ تیم برگزار کردیم، اعزام تیم‌های نوجوانان، جوانان و امیدهای استان را داشتیم و اکنون هم در تدارک مسابقات آتیه سازان نونهالان هستیم که در حد خود از اهمیت بسیاری برخوردار است و خوشبختانه نزدیک به ۱۷ تیم از استان تا کنون آمادگی خود را اعلام داشته‌اند و حدود یک تا دو هفته دیگر آن را اجرایی خواهیم کرد و از این طریق بازیکنان با آتیه را هم شناسایی خواهیم کرد.

پارسافر در ادامه به برطرف نمودن مشکلات هیأت‌های شهرستانی و باشگاه‌های ورزشی از طریق بازدید‌های منظم و متعدد از شهرستان‌ها اشاره نمود و بیان داشت: استان خوزستان، استان پهناوری است و انتظارات زیادی از آن می‌رود و این انتظارات با یک یا دو نفر مرتفع نخواهد شد بلکه تلاش و همت همگان را می‌طلبد این کار نیاز به همکاری دلسوزان واقعی والیبال دارد.

رئیس هیأت والیبال خوزستان ادامه داد: برگزاری اردو‌ها، کلاسهای آموزشی، استعدادیابی و مسابقات از برنامه‌های مهم هیأت تا پایان سال جاری است.

وی گفت: امسال خوشبختانه در بخش بانوان، تیمی در لیگ یک کشور فعالیت خواهد کرد و این افتخاری برای استان و هیأت والیبال است زیرا در سنوات گذشته این اتفاق برای والیبال بانوان نیفتاده بود و اکنون شاهد حضور یک تیم لیگ یکی در استان هستیم و در بخش آقایان هم اکنون دو تیم بعنوان نماینده استان در لیگ یک کشور، و یک و احتمالاً دو تیم نیز در لیگ زیر گروه کشوری حضور دارند.

پارسافر تصریح کرد: این موفقیت‌ها حاصل تلاش مربیان دلسوز، مسئولین ورزشی باشگاه‌ها و همه عوامل فنی که دلسوزانه و مدبرانه به آینده والیبال استان نگاه ویژه دارند، است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز