خبرگزاری کار ایران

طی احکامی از سوی شهردار اهواز صورت گرفت؛

انتصابات جدید در شهرداری اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۵۸

شهردار اهواز هدف از تغییر و تحولات را ارتقاء راندمان کار و افزایش بهره وری بیشتر از امکانات موجود برشمرد.

ایلنا: طی احکامی از سوی سید خلف موسوی شهردار اهواز، محمدعلی دوایی فر شهردار سابق دزفول به سمت معاون فنی و عمرانی و محمد صفری نیز به عنوان معاون سرمایه گذاری و مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شهردار اهواز هدف از تغییر و تحولات را ارتقاء راندمان کار و افزایش بهره وری بیشتر از امکانات موجود برشمرد و گفت: چرخش مدیران محاسن زیادی دارد که موجب ارتقاء سطح فعالیت بیشتر مدیران می‌شود.

سید خلف موسوی با ذکر این نکته که در بسیاری از جوامع و بویژه در عرصه مدیریت، این تغییرات مدیریتی تبدیل به قانون شده است افزود: ما برای توسعه شهر اهواز برنامه‌هایی داریم که این برنامه با همکاری یکایک همکاران و بکارگیری مدیران خلاق، مبتکر و توانمند محقق می‌شود.

وی، صفری و دوایی فر را از مدیران توانمند و لایق که آشنا به سیستم شهرداری هستند برشمرد که با حضور آن‌ها تلاش‌های مطلوبی در جهت توسعه پروژه‌های عمرانی و جذب سرمایه گذاران صورت خواهد گرفت.

شهردار اهواز همچنین بر افزایش سطح کیفی کار‌ها و پروژه‌ها در سطح شهر تاکید کرد و گفت: مردم سستی در کار و پروژه‌های بی‌کیفیت را از ما نخواهند پذیرفت لذا باید در این زمینه تلاش‌های جدی صورت گیرد.

موسوی میزان مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در شهر اهواز را صفر اعلام کرد و ادامه داد: این موضوع برای شهر اهواز درد آور است. گرچه اعتبارات محدود است اما باید ضمن بررسی مشکلات و موانع در این بخش، فرصت‌ها را مغتنم شمرده و زمینه و بستر لازم را جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم نمائیم.

شهردار اهواز همچنین از قول مساعد مقتدایی استاندار خوزستان مبنی بر جذب اعتبارات مطلوب برای شهر اهواز خبر داد و تصریح کرد: باید زمینه اعتماد سرمایه گذاران در شهر را فراهم نمائیم. ما ۹۰۰ پروژه عمرانی در شهرداری داریم که به ۳۷۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند ولی متاسفانه تا کنون تنها ۲۲۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

سید خلف موسوی همچنین بر لزوم اخذ عوارض از صنایع آلاینده شهر اهواز بویژه شرکت نفت تاکید کرد و افزود: متاسفانه محیط زیست تا کنون در حق اهواز کم لطفی کرده و این حق را احیاء نکرده است که امیدواریم پس از تائید محیط زیست مبنی بر نقش مستقیم نفت در آلودگی شهر اهواز، این عوارض به شهرداری پرداخت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز