خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان /

مراسم معارفه شهرداران ماهشهر و بندر امام خمینی «ره» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۳

پیش از ظهر امروز و با حضور مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان و جمعی از مقامات شهرستان ماهشهر، جلسه معارفه شهرداران ماهشهر و بندر امام برگزار شد.

ایلنا: با حضور جولان‌نژاد مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان، طباطبایی سرپرست فرمانداری ماهشهر، اعضاء شوراهای اسلامی شهرهای ماهشهر، بندر امام، شهر چمران و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان، جلسه معارفه شهرداران ماهشهر و بندر امام خمینی «ره» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، در این جلسه کمایی به عنوان شهردار ماهشهر و گلمرادی به عنوان شهردار بندر امام خمینی «ره» که در سمت‌های خود ابقاء شده بودند، معارفه شدند.

نافه آلبوغبیش، رییس شورای اسلامی شهرستان ماهشهر طی سخنانی خواستار ارتقاء درجه شهرداری ماهشهر شد.

کمایی شهردار ماهشهر نیز گفت: بدهی‌های معوقه شهرداری پرداخت شده و سعی در جبران کاستی‌های موجود داریم که این امر با همدلی و همکاری سایر دوستان قابل دسترسی خواهد بود.

گلمرادی شهردار بندر امام خمینی «ره» نیز در این جلسه گفت: ما بصورت ۲۴ ساعته با کار جهادی و علمی، گام در رفع مشکلات موجود گذاشته‌ایم که امیدواریم با حمایت همه مسوولین و مردم شریف منطقه، این مشکلات، یکی پس از دیگری برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز