خبرگزاری کار ایران

آغاز هفته احسان و نیکوکاری در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۳۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از آغاز هفته احسان و نیکوکاری با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سها) خبرداد و گفت: امروز جشن خودکفایی یک‌هزار و ۲۵۰ خانوار مددجو در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امروز شنبه ۱۴ اسفندماه آیین آغاز هفته احسان و نیکوکاری در خوزستان و همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و مسئولان کشوری برگزار شد.

این آیین در خوزستان نیز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، آقا رضا فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان و تعدادی از مددجویان کارآفرین برگزار شد.

جمال شیبه با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: اولویت کمیته امداد احداث مسکن محرومین بوده و به همین منظور در سال جاری یک هزار و ۷۳۳ واحد مسکونی به مددجویان خوزستان واگذار که کلید ۲۳۳ واحد آن با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال امروز به دست مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما برای سال آینده نیز ساخت یک‌هزار و ۳۰۰ واحد برای مددجویان است، افزود: توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش از دیگر اولویت‌های کمیته امداد است که به واسطه اشتغال و مسکن از خدمات کمیته امداد بی نیاز شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی یک‌هزار و ۲۵۰ خانوار مددجو در استان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد آموزش و اشتغال مددجویان برای خودکفایی و حفظ کرامت انسانی آن‌ها است.

وی اضافه کرد: در سال جاری سه هزار و ۱۰۰ نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول به کار شدند و ۱۷ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد برای مددجویان ایجاد شد.

شیبه از بهره‌برداری از سامانه امداد هوشمند و کارآمد (سها) خبرداد و گفت: در این سامانه مددجویان صاحب پروفایلی می‌شوند که می‌توانند نیازهای خود را مطرح کنند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند که ضمن ثبت سوابق خدمات باعث بهبود کیفیت در خدمات می‌شود.

همچنین در پایان مراسم به صورت نمادین از چند کارآفرین مددجو که دیگر از خدمات کمیته امداد بی نیاز شده‌اند تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز