خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهبهان خبر داد:

آموزش ۴۳۰۰ دانش آموز با مفاهیم زیست محیطی در شهرستان بهبهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۷۲

این طرح در یازده مدرسه ابتدایی شهرستان بهبهان به کمک انجمن فعالان محیط زیست این شهرستان انجام پذیرفت.

ایلنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهبهان گفت: ۴۳۰۰ دانش آموز با مفاهیم زیست محیطی در شهرستان بهبهان آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرخ شیرعلی با بیان این مطلب گفت: در راستای گسترش، ترویج و توسعه آموزش‌های زیست محیطی در بین اقشار جامعه وآیین نامه اجرایی بند(الف) ماده ۱۸۹ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، این اداره اقدام به اجرای طرح ملی محیط یار در مدارس ابتدایی استان نموده است که به تبع آن این طرح در یازده مدرسه ابتدایی شهرستان به کمک انجمن فعالان محیط زیست بهبهان انجام پذیرفت.

وی افزود: در مرحله اول حدود ۴۳۰۰ نفر دانش آموز با مفاهیم و نحوه حفاظت از محیط زیست(آب، خاک، هوا) آشنا خواهند شد و از بین هر ۲۰ نفر دانش آموز یک نفر به عنوان محیط یار مدرسه ایفای نقش خواهد کرد و رابط بین دانش آموزان و اداره حفاظت محیط زیست خواهد بود.

شیرعلی در پایان افزود: با عنایت به اینکه این طرح در حال اجرا است، دانش آموزان با شور و شوق فراوان مطالب و موضوعات را پیگیری می‌نمایند و این موضوع باعثدلگرمی دست اندرکاران اجرای طرح شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز