خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:

بانوان ایرانی الگوی مقاومت و پایداری زنان دنیا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۶

نشست صمیمی جمعی از بانوان فعال در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و…با حضور سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شهردار این شهرستان در تالار شهید آوینی برگزار گردید.

ایلنا: سرپرست فرمانداری ماهشهر در این نشست با اشاره به حضور زنان ایرانی در جامعه، آنان را حماسه سازان عرصه‌های مختلف توصیف کرده و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان هویت بخشی به زن ایرانی و مسلمان و تعریف عملی در متن جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سید جعفر طباطبایی خود باوری زنان امروز جامعه را یکی از معجزات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در هویت اسلامی ملاک تعریف شده برای زن، تقوا و دانش او بوده ولی پیش از این زن شایسته، تنها مناسب ویترین‌ها وچشم‌های حریص بوده است.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش بانوان ماهشهری اشاره داشتند و اذعان کرد: امروزه نقش زنان و دختران جوان در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان نمایان بوده که می‌توان نمونه‌ای از آن را در افتخار آفرینی دختران جوان در زمینه‌های علمی و ورزشی در عرصه‌های جهانی و ملی مشاهده نمود.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال بانوان در سطح شهرستان از اعطای مدارک فنی وحرفه‌ای هنری و صنایع دستی خبر داده واعلام داشت: بانوانِ سرپرست خانوار می‌توانند با اخذ مدارک معتبر و بهره گیری از تسهیلات بانکی زمینه اشتغال خود و اعضای خانواده‌شان را فراهم سازند.

لازم به ذکر است در این نشست بانوان شهرستان ماهشهر پیرامون موضوعات امنیتی، شهری، درمانی، پارک‌ها و بالاخص پارک ویژه بانوان مطالبی را مطرح و در ادامه مسئولین مربوطه پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز