خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش شرکت فولاد خوزستان اعلام کرد:

برگزاری بزرگترین آزمون ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) در فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۷

استقبال از این آزمون بی نظیر بوده و در مدت کمتر از یک هفته شمار ثبت نام شدگان به بیش از ۳۶۰۰ نفر رسید.

ایلنا: سرپرست آموزش، تحقیقات و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان اعلام کرد: بزرگ‌ترین آزمون ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) با همت و همکاری کارکنان آموزش، تحقیقات و توسعه منابع انسانی در سطح کارکنان این شرکت با موفقیت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرتضی بشیری افزود: سوالات آزمون توسط خبرگان HSE شرکت تهیه و توسط کارکنان آموزش، تحقیقات و توسعه منابع انسانی برای حداکثر ۴۰۰ نفر در هر آزمون(حداکثر چهار آزمون و در مجموع ۱۶۰۰ نفر) طراحی، برنامه ریزی، سازماندهی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه تولید سبز و بدون حادثه در سایه ساز آموزش و ترویج فرهنگ HSE امکان پذیر است، ادامه داد: استقبال از آزمون بی‌نظیر بود و در مدت کمتر از یک هفته شمار ثبت نام شدگان به بیش از ۳۶۰۰ نفر رسید که در گروه‌های ۶۲۰ نفره قرار داده شدند. همچنین تعداد آزمون‌ها از چهار آزمون به شش آزمون تغییر کرد که به نوبه خود در شرکت فولاد خوزستان بی‌نظیر بود.

بشیری اظهار داشت: با توجه به شمار زیاد مراجعان حضوری، تماس‌های تلفنی و همچنین معرفی نامه‌های گروهی از سوی مدیریت‌های مختلف به کارکنان مدیریت آموزش سازمان مبنی بر شرکت در این آزمون‌ها به زودی جلسات آزمون طراحی، برنامه ریزی و اجرا اعلام خواهد شد.

وی گفت: مدیریت آموزش، تحقیقات و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان اعلام کرده تا چنانچه مدیریت HSE موافقت نماید، توانایی اجرای یک آزمون مجدد برای جاماندگان از شش سری آزمون‌های گذشته که تاکنون سه سری از آن اجرا شده است را دارند.

بشیری در پایان از نمایندگان واحدهای حراست، برنامه ریزی و اجرای آموزش، روابط عمومی و خدمات و امور اجتماعی که برای برگزاری این آزمون، همراهی و همکاری‌های لازم را داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز