خبرگزاری کار ایران

افتتاح ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستای دریسیه شادگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۸۶

در این مرکز خدماتی از جمله: پزشک عمومی، ماما، داروخانه، واحد پیشگیری از بیماری‌ها، واکسیناسیون، تزریقات و ... ارائه می‌گردد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، هم‌زمان با هفته دولت، ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستای دریسیه بخش دارخوین شهرستان شادگان با حضور جمال صالح زاده فرماندار شادگان، ناصری نژاد مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، طاهری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نصیری اصل بخشدار دارخوین و مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا و جمعی از اهالی، امروز افتتاح شد.

فرماندار شادگان طی این مراسم با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال ساخته شده که ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و مابقی از محل اعتبارات وزارت بهداشت تامین شده است.

رئیس شورای سلامت شادگان ادامه داد: در این مرکز، پزشک عمومی، ماما، داروخانه، واحد پیشگیری از بیماری‌ها، واکسیناسیون، تزریقات، بهداشت محیط و همچنین بهداشت حرفه‌ای به مردم عزیز منطقه خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه خواهد داد.

 ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستای دریسیه با پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری شادگان و دانشگاه علوم پزشکی آبادان احداث شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز