خبرگزاری کار ایران

با وجود اصلاح ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فرسوده آب استان در سال جاری؛

حدود ۲۵۰۰ کیلومتر خطوط شبکه فرسوده آب در خوزستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۵۸

با توجه به حجم وسیع کار و نیاز به اصلاح هرچه سریعتر شبکه های آب که بعضا قدمتی ۴۰ ساله دارند، ضروری است نسبت به تامین اعتبار و نقدینگی لازم جهت اصلاح ۳۲ درصد شبکه فرسوده باقی مانده اقدام لازم صورت پذیرد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: با کمترین اعتبارات عمرانی ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فرسوده آب استان در سال جاری اصلاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد با بیان اینکه در سال گذشته نیز ۲۹۰ کیلومتر اصلاح شبکه در استان انجام شده است افزود: طبق بررسی‌ مشاورین در سال ۸۶ از میان ۶۵۰۰ کیلومتر شبکه آب و ۱۴۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در سطح استان ۶۰ درصد فرسودگی وجود داشت که با کمترین اعتبارات عمرانی تخصیص داده شده طی سالیان گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از شبکه فرسوده آب استان در طول ۵ سال اخیر اصلاح شده است.
رییس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه هنوز حدود ۲۵۰۰ کیلومتر خطوط شبکه فرسوده در استان وجود دارد، افزود: با توجه به حجم وسیع کار و نیاز به اصلاح هرچه سریع‌تر شبکه‌های آب که بعضا قدمتی ۴۰ ساله دارند، ضروری است نسبت به تامین اعتبار و نقدینگی لازم جهت اصلاح ۳۲ درصد شبکه فرسوده باقی مانده اقدام لازم صورت پذیرد.
وی ارتقای سطح کمی و کیفی آب، آبرسانی پایدار، جلوگیری از پرت آب و کاهش هزینه‌های ناشی از نگهداری و تعمیرات شبکه فرسوده را از دستاورد‌های اصلاح و بهسازی شبکه‌های فرسوده عنوان کرد.
گفتنی است هم‌اکنون حدود ۶۳۰ هزار مشترک آب در ۵۷ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوزستان قرار دارند و ۵ شهر دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک به مجموعه این شرکت افزوده خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز