خبرگزاری کار ایران

مسئول امور حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان خبر داد:

توقیف تعدادی وسایل بازی در پارک‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۹

از جمله این وسایل و تجهیزات می‌توان به قطار سوختی، کف گرد حیوانات، ۲ عدد هلیکوپترکودک، قلعه بادی، قطار کودک، مری گورانت کوچک و ۸ عدد تکان دهنده اشاره نمود.

ایلنا: مسئول امور حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در آبان ماه سال جاری و در راستای اجرای استاندارد وسایل و تجهیزات شهرهای بازی، کار‌شناسان این اداره کل تعداد ۸ دستگاه از تجهیزات و وسایل بازی موجود در پارک‌های موجود در استان خوزستان را به علت مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه و عدم دریافت مجوز بهره برداری توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرضیه دهدشتی‌زاده گفت: از جمله این وسایل و تجهیزات می‌توان به قطار سوختی، کف گرد حیوانات، ۲ عدد هلیکوپترکودک، قلعه بادی، قطار کودک، مری گورانت کوچک و ۸ عدد تکان دهنده اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: کالاهای مذکور از جمله کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند که طبق تبصره ۴ ماده ۹ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالایی اجباری اعلام شود پس از انقضای مهلت‌های مقرر تولید، تمرکز، توزیع و فروش اینگونه کالا‌ها با کیفیت پایین‌تر از استاندارد مربوطه و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود و مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

دهدشتی‌زاده در انتها از همشهریان و هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هر گونه وسیله غیراستاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد انتظار مراتب را جهت بررسی موضوع با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز