خبرگزاری کار ایران

به‌منظور تامین آب پایدار و باکیفیت مشترکین جدید انجام شد؛

حفر و تجهیز ۹ حلقه چاه جدید در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۹۳

۹ حلقه چاه آب در شهرهای مختلف استان به جز اهواز حفر و تجهیز شد که به این ترتیب تعداد چاه های استان به ۱۷۶ حلقه رسید که در حال حاضر ۱۳۲ حلقه آن در مدار بهره برداری قرار دارند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از حفر و تجهیز ۹ حلقه چاه جدید در شهرستان‌های استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد افزود: بمنظور آبرسانی به مناطق جدید، تامین آب شرب با کیفیت و ارتقای سطح خدمات رسانی به مشترکین با حداقل اعتبارات عمرانی موجود تعداد ۹ حلقه چاه در شهرهای مختلف استان به جز اهواز حفر و تجهیز شد که به این ترتیب تعداد چاه‌های استان به ۱۷۶ حلقه رسید که در حال حاضر ۱۳۲ حلقه آن در مدار بهره برداری قرار دارند.
رییس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ادامه حداکثر ظرفیت تأمین آب استان را ۳۲۶ میلیون متر مکعب در سال عنوان کرد و گفت: از سوی دیگر طی ۵ سال اخیر حدود ۸۰ حلقه چاه در استان حفاری و تجهیز شد که علیرغم محدودیت اعتباری شاهد افزایش ۱۰ درصدی نسبت به متوسط ۵ سال اخیر هستیم.
صنیعی‌نژاد در خصوص ظرفیت و تعداد مخازن ذخیره آب استان نیز اذعان داشت: در استان ۱۶۷ مخزن به ظرفیت ۷۷۰ هزار و ۵۵۴ مترمکعب وجود دارد که از این تعداد ۱۴۲ باب آن به حجم ۶۵۰ هزار و ۰۷۹ مترمکعب در مدار بهره برداری قرار دارد.
گفتنی است در زمان حاضر ۶۳۰ هزار مشترک آب تحت پوشش خدمات شرکت آبفا خوزستان قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز