خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت:

خروج بیش از ۱۲۳ هزار سیلندر گاز معیوب

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۹۴

تعداد ۱۷ شرکت و تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در استان زرخیز خوزستان وجود دارد که ۲۸ بازدید و بازرسی در سال جاری از آن ها بعمل آمده است.

ایلنا: کار‌شناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان گفت: نظارت بر واحدهای تولیدکننده گاز‌های طبی و صنعتی و همچنین واحدهای خدماتی شارژ سیلندر گاز مایع یکی از فعالیت‌های عمده اداره کل استاندارد استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن جهانیان گفت: تعداد ۱۷ شرکت و تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در استان زرخیز خوزستان وجود دارد که ۲۸ بازدید و بازرسی در سال جاری از آن‌ها به عمل آمده است.

وی گفت: در این مدت ۱۲۳ هزار و ۳۵۱ سیلندر گاز مایع معیوب و نشت دار جهت ذوب و یا بازیافت جمع آوری و از چرخه توزیع خارج شده‌اند.

وی افزود: بر همین اساس ۱۲۲ هزار و ۵۱۰ سیلندر گاز مایع نو و یا تعمیر شده مجدداً به گردش کار بازگردانده شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: واژگون نمودن سیلندر‌ها برای پرکردن گاز پیک نیک و مخزن خودرو‌ها و عدم مراقبت در حمل و نقل صحیح باعثمعیوب شدن شیر سیلندرهای گاز مایع می‌شود که بر همین اساس ۷۳ هزار و ۳۲۲ شیر سیلندر نیز تعویض شده است.

جهانیان درخصوص نحوه جمع آوری شیرهای معیوب گفت: شیرهای معیوب پس از جمع آوری طی دو مرحله بازدید و شمارش می‌شوند، شیر‌ها پس از بازدید در مرحله اولیه پرس و در بسته بندی ۱۰۰ عددی مخصوص، نگهداری و برای بازیافت به کارخانه‌های تولید شیر و سیلندر ارسال می‌شوند. پرس یا به اصطلاح کوبیدن به گونه‌ای صورت می‌گیرد که شیر غیرقابل استفاده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز