خبرگزاری کار ایران

با اجرای ششمین مرحله از طرح برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز در سال ۹۲؛

هفت قبضه اسلحه غیرمجاز در اهواز کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۹۸

طی اجرای این طرح، شش باب منزل مسکونی مورد بازرسی قرار گرفت و هفت قبضه اسلحه شامل سه قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه ام یک و دو قبضه شکاری، و همچنین ۹ تیغه و ۵۱۱ تیر فشنگ جنگی و ۲۷ تیر فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

ایلنا: معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از کشف و ضبط هفت قبضه اسلحه و مقادیری مهمات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری این استان، صادقی گفت: با اجرای ششمین مرحله از طرح دستگیری دارندگان اسلحه و مهمات غیرمجاز اهواز در سال ۹۲، تعدادی اسلحه و مهمات غیرمجاز کشف شد و شش نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: طی اجرای این طرح، شش باب منزل مسکونی مورد بازرسی قرار گرفت و هفت قبضه اسلحه شامل سه قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه‌ام یک و دو قبضه شکاری، و همچنین ۹ تیغه و ۵۱۱ تیر فشنگ جنگی و ۲۷ تیر فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

صادقی افزود: این طرح طی هماهنگی به عمل آمده، با حضور مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان و با نظارت نماینده دادسرای جنایی و انقلاب اهواز در حوزه استحفاظی کلانتری ۲۰ روستای ابوکبریه واقع در پنج کیلومتری فرودگاه بین المللی در حال احداثاهواز، به اجرا در آمد.

سرپرست مجتمع امور جنایی و انقلاب دادسرای شهرستان اهواز، با بیان اینکه عملیات مذکور هیچ گونه خسارت جانی و مالی در بر نداشته، ادامه داد: مته‌مان با قرار صادره روانه زندان شدند و پرونده آنان در شعب مختلف این دادسرا در دست رسیدگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز