خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان خبر داد:

افتتاح بخش‌های ویژه در بیمارستان‌های خوزستان تا پایان سال / احداثبیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۳۱

گسترش بخش‌های ویژه در بیمارستان‌های استان خوزستان و احداثبیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال در استان است.

ایلنا - اهواز: مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه(c. c. u) بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان در جمع مسئولان شهرستانی، استانی و امام جمعه هشرستان اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی وظیفه دارد به افراد مولد جامعه یعنی قشر کارگری خدمات به روز ارائه داده و از هیچ خدمتی در این راه کوتاهی نکند.

به گزارش ایلنا، پناهی‌زاده ادامه داد: در همین راستا هرگونه حرکتی در شهرستان آبادان به عنوان توفیق برای سازمان تامین اجتماعی محسوب شده و درصدد تحقق افزایش امکانات درمانی در این شهرستان هستیم.

وی افزود: به همین منظور بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان تا سه سال آینده تکمیل و آماده بهره بردای می‌شود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اعتبارات این بیمارستان و پیشرفت فیزیکی کار گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان در مساحتی به وسعت ۱۴ هزار متر مربع ساخته شده که تا کنون عملیات دیوارکشی، تحکیم بستر و شمع کوبی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی عنوان کرد: تا کنون یک سوم از هزینه ساخت و ساز کل استان خوزستان به شهرستان آبادان اختصاص داده شده تا روند تکمیل بخش‌های درمانی به زودی پایان یابد.

پناهی‌زاده ادامه داد: همچنین به منظور تکمیل کادر درمانی بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان ۷۳ نفر در بخش‌های پرستاری، پزشک متخصص، علوم آزمایشگاهی و بهیاری از طریق آزمون جذب شده که نیمی از این افراد در سال جدید مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی درخصوص برنامه‌های آتی این سازمان تامین اجتماعی در استان خوزستان گفت: احداثبیمارستان ۹۶ تختخوابی در ماهشهر، تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی در دزفول، تکمیل ساختمان‌های جانبی بیمارستان شوش‌تر از برنامه‌های دیگر سازمان در شهرهای استان خوزستان است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان در همین خصوص ادامه داد: تمرکز سازمان تامین اجتماعی در سال جدید بر روی تکمیل و گشترش بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده که می‌توان به احداثبخش(i. c. u) و(n. i. c. u) جراحی بیمارستان امیر مونان(ع)، بخش(n. i. c. u) بیمارستان بهبهان و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ماهشهر اشاره کرد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص راه اندازی بخش سوختگی در شهرستان آبادان بیان کرد: بخش سوختگی با توجه به داشتن شرایط خاص و عفونت بیمار باید در قسمتی جدا ازگانه احداثشود که در حال حاضر برنامه‌ای برای این مرکز در شهرستان نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز