خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان آبادان:

بخش درمانی آبادان با کمبود پزشک و ترافیک بیمار روبروست

کد خبر : ۱۲۹۰۳۳

باید بخش های درمانی در آبادان جدی گرفته شود و هم اکنون با کمبود پزشک و ترافیک بیمارها در مراکز درمانی دولتی روبرو هستیم.

امام جمعه شهرستان آبادان گفت: باید بخش‌های درمانی در آبادان جدی گرفته شود و هم اکنون با کمبود پزشک و ترافیک بیمار‌ها در مراکز درمانی دولتی روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در مراسم افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان در جمع مسئولان استانی و شهرستانی اظهار کرد: آبادان بیش از این‌ها استحقاق داشته و شهروندان انتظار دارند در راستای رفع مشکلات، تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید در احداثو تکمیل بخش‌های درمانی مورد عنایت و توجه ویژه مسئولان قرار بگیرید انجام اقدامات موثر و علمی در راستای کاهش استهلاک بیمارستان‌هاست.

امام جمعه شهرستان آبادان افزود: آبادان از لحاظ موقعیت استراتژیکی و مرزی در حیطه‌ای از جغرافیای کشور قرار دارد که با بخش‌های درمانی پیشرفته می‌توان برای جوانان اشتغالزایی کرد.

وی در این خصوص بیان کرد: همجواری با کشور همسایه عراق و تردد شهروندان عراقی از طریق مرز‌های آبی و خاکی آبادان امکان درآمد زایی در این بخش را برای شهرستان افزایش می‌دهد.

ابراهیمی‌پور اضافه کرد: بعد از جنگ تحمیلی مسائل مربوط به درمان از سوی مسئولان مورد توجه قرار نگرفته و اعتبارات این بخش برای شهرستان آبادان بسیار ضعیف است.

وی ادامه داد: اعتبارات درمانی به طور مستقیم با سلامت شهروندان سر و کار دارد و باید به عنوان یک موضوع جدی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان آبادان با اشاره به کمبود پزشک متخصص و عمومی در شهرستان آبادان گفت: با توجه به عدم ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای ورود پزشکان متخصص به شهرستان، شاهد کمبود این نیرو‌ها و ترافیک بالای بیماران در بیمارستان‌های دولتی آبادان هستیم.

وی در پایان گفت: این موضوع به یکی از دغدغه‌های فکری شهروندان تبدیل شده و باید به صورت جدی تری به آن پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز