خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی خبر داد:

فراخوان نخستین جشنواره موسیقی آیینی محلی استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۵

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی از انتشار فراخوان نخستین جشنواره موسیقی آیینی محلی استان خوزستان(یادمان استاد بهمن علاء الدین) خبر داد.

ایلنا: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی از انتشار فراخوان نخستین جشنواره موسیقی آیینی محلی استان خوزستان(یادمان استاد بهمن علاء الدین) خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید ستار فاطمی با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال حماسهٔ سیاسی و حماسه اقتصادی با عنایت به ضرورت ایجاد انسجام در گروه‌های موسیقی آیینی، محلی استان خوزستان با نگاهی ویژه نخستین جشنواره موسیقی آیینی محلی استان خوزستان را در بخش‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی ضمن تقدیر از حجت الاسلام سپهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین حمایت‌های معاونت هنری این اداره کل، اظهار داشت: معرفی هر چه بهتر استاد بهمن علاء الدین و حضور گروه‌های موسیقی آیینی محلی در شهرستان لالی زادگاه بهمن علاء الدین یکی از برنامه‌های ویژه در استان و شهرستان لالی خواهد بود که انتظار می‌رود دوستداران و علاقمندان این رویداد بزرگ و فاخر هنری، در برگزاری هر چه بهتر آن ما را یاری نمایند.

فاطمی در خصوص محورهای مختلف جشنواره گفت: الزاماً جشنواره بصورت گروه نوازی و بدون هیچ محدودیت سنی در بهمن ماه ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی تصریح کرد: علاقمندان و دوستداران شرکت در جشنواره می‌توانند جهت دریافت فراخوان جشنواره به نشانی khz. farhang. gov. ir بخش فراخوان‌ها و جشنواره‌ها مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۰۶۸۲۳۲۲۵۸۸۰،۰۶۸۲۳۲۲۵۹۹۴ و همراه ۰۹۱۶۶۱۷۴۵۶۱ تاس و سوالات خود را مطرح نمایند.

لازم به ذکر است، پست الکترونیکی lalikhoz @ yahoo. com آمادهٔ دریافت نظرات و پیشنهادات عزیزان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز