خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ماهشهر اعلام کرد:

انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۰۷

شهرداری‌ها باید نقش فعال‌تری در زمینه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد ایفا نمایند.

ایلنا: جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری بندر ماهشهر به ریاست سید جعفر طباطبایی سرپرست فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، در این جلسه طباطبایی فرهنگ را از گامهای مهم و تأثیر گذار در مبارزه با اعتیاد عنوان داشته و گفت: باید تمامی دستگاههای مسئول اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه‌ای در راستای مبارزه با مواد مخدر بکار گیرند. طباطبایی اقدامات فرهنگی و ورزشی را دو بال مهم در این زمینه دانسته و اعلام داشت: باید ورزش همگانی را توسعه نموده و روح نشاط و شادی را در جامعه گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید نقش فعال تری در زمینه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد ایفا نمایند، خواستار هماهنگی و همکاری کلیه دستگاه‌های مختلف در پیشگیری از اعتیاد شد.

طباطبایی در بخش دیگر از سخنان خود از انهدام یک باند مواد مخدر و کشف بیش از ۲کیلوگرم تریاک خبر داده و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در یک اقدام پلیسی و عملیاتی و با اشرافیت کامل یک باند قاچاق مواد مخدر را در شهرستان شناسایی و دستگیر نمودند.

وی تصریح کرد: این باند اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌نموده و باعثاغفال برخی از نوجوانان و جوانان شهرستان شده است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: مته‌مان دستگیر شده پس از بازجویی‌های مقدماتی به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز