خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت؛

پیام تسلیت انجمن ادبی کار خوزستان در پی درگذشت پدر قیصر شعر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۸۱۲

در پی درگذشت مراد امین پور، پدر قیصر امین پور شاعر پرآوازه معاصر، انجمن ادبی کار خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، ذوالفقار شریعت شاعر و رئیس انجمن ادبی کار خوزستان در بخشی از این پیام، درگذشت زنده یاد مراد امین پور، پدر شاعر نام آشنای معاصر و اهل گتوند خوزستان را به خانواده آن مرحوم و جامعه ادبی کشور تسلیت عرض کرد و نوشت:

مرحوم مراد امین پور، روز گذشته پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان، به دلیل کهولت سن در گذشت و آئین خاکسپاری پیکر وی، قرار است که تا دقایقی دیگر در آرامستان گتوند برگزار شود.

زنده یاد قیصر امین پور، فرزند این مرد بزرگ، از شاعران مطرح معاصر بود که آثاری از جمله: تنفس صبح و در کوچه آفتاب (۱۳۶۳)، آینه های ناگهان (۱۳۷۲)، گل ها همه آفتابگردانند (۱۳۸۰)، دستور زبان عشق (۱۳۸۶)، توفان در پرانتز (نثر ادبی) و منظومه ظهر روز دهم (برای نوجوانان) (۱۳۶۵)، سنت و نوآوری در شعر معاصر (۱۳۸۳) و شعر و کودکی (۱۳۸۶)، از آثار این شاعر نام آشناست.

قیصر امین پور، پس از یک سانحه رانندگی، بامداد سه‌شنبه هشتم آبان ۱۳۸۶ در بیمارستان دی تهران در گذشت و در زادگاهش گتوند به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز