خبرگزاری کار ایران

به ریاست استاندار خوزستان؛

جلسه هم اندیشی نمایندگان مردم خوزستان با مسوولین استان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۴۰

سومین جلسه هم اندیشی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، معاونین و مشاوران استانداری خوزستان به ریاست مقتدایی، استاندار و با حضور آیت ا… موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

ایلنا: سومین جلسه هم اندیشی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، معاونین و مشاوران استانداری خوزستان به ریاست مقتدایی، استاندار و با حضور آیت ا… موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه مقتدایی ضمن ابراز قدردانی از نمایندگان مردم به پاس حضور در جلسه، به ظرفیت‌ها و فرصتهای استان در راستای محقق نمودن امر توسعه اشاره نمود.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه زمینه فعالیت و کار در استان بسیار مهیاست، گفت: کارگروه حاضر که متشکل از افراد متخصص و با تجربه است می‌تواند در راستای برون رفت از معضلات و مشکلات بسیار مثمر ثمر باشد.
وی همچنین با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بومی استان در فرآیند توسعه، بر ضرورت پیگیری و اجرایی نمودن طرح جامع غدیر که در سال ۱۳۸۹ بدستور مقام معظم رهبری تدوین شد، تاکید نمود.
پیگیری و اختصاص سهم دو درصدی استان خوزستان از نفت، حل تعارضات موجود در سرمایه گذاری‌های استان با استفاده از راهکارهای قانونی جهت برون رفت از رکود اقتصادی نیز از موارد دیگری بود که در جلسه مذکور از آن صحبت شد.
مقتدایی در ادامه به ضرورت تشکیل کمیسیون‌هایی که بتواند مشکلات و معضلات استان را در حوزه‌های مختلف شناسایی و جهت مرتفع نمودن آن‌ها راهکارسنجی نماید، اشاره نمود و خواستار آن شد که در جلسات بعدی کمیسیون‌های مربوطه تشکیل شوند.
در ادامه نیز نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات حوزه انتخابی خود پرداختند.
در پایان حضرت آیت ا… موسوی جزایری ضمن مناسب ارزیابی نمودن جلسه کارگروه به حرکت در راستای تحقق نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید نمودند.
همچنین وی استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و کمک به دولت از این طریق را راهکاری مهم در راستای حل معضلات اقتصادی استان دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز