خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:

ملاقات عمومی نقش به‌سزایی در شناخت اولویت‌ها و تصمیم‌گیری مسئولان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۸۰

دیدار با مردم و پرداختن به مسائل و مشکلات آن‌ها در کنار همه‌ی کارهای دولت، شیرینی خدمت رسانی به مردم را دوچندان می‌کند.

ایلنا: سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: ملاقات و دیدار عمومی مسوولان با مردم در شناخت اولویت‌ها و تصمیم سازی آنان برای تدوین برنامه‌ها نقش موثر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سید جفر طباطبایی اظهار داشت: با وجود اینکه تصمیم‌های مهم و اساسی و اجرای پروژه‌های عمرانی در تمامی حوزه‌ها بر اساس شاخص‌ها و اولویت‌ها صورت می‌گیرد، مراجعه مردم نیز در تصمیم سازی بی‌تاثیر نیست. ‌

وی اضافه کرد: دیدار بامردم و پرداختن به مسائل و مشکلات آن‌ها در کنار همه کارهای دولت، شیرینی خدمت رسانی به مردم را دوچندان می‌کند.

طباطبایی بیان داشت: برنامه ملاقات عمومی برای محرومیت زدایی و رفع دغدغه‌های مردم به ویژه افرادی که در نقاط دوردست شهرستان امکان دسترسی کمتری به مسوولان در مرکز شهرستان را دارند، انجام می‌شود.

وی هدف از این دیدار‌ها را علاوه بر حل مشکلات مردم، آشنایی با خواسته‌ها و شناخت اولویت‌های شهرستان ذکر نمود.

سید جعفر طباطبایی بیان نمود: ملاقات و دیدار با مردم به دو شکل در دستور کار است، یکی برنامه ملاقات عمومی روزهای دوشنبه هرهفته از اول وقت تا پایان وقت اداری و دیگری دیدار با مردم درسفر به بخش‌های مختلف شهرستان است.

وی، عمده مشکلات مطرح شده توسط مردم را مسایل معیشتی، اشتغال، قضایی و یا مشکل در ارتباط با سایر دستگاههای اجرایی ذکر نمود.

طباطبایی با بیان اینکه برای رفع نگرانی‌های مردم در هر زمینه‌ای ‌‌نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم اظهار داشت: در مورد مسایل معیشتی از طریق مراجع ذیربط مساعدت‌هایی پیش بینی و به طور خاص کارهایی از قبیل مسائل درمانی و خدماتی با ارجاع به مراجع ذیربط حل و فصل می‌شود.

وی گفت: در مورد مشکلات مردم با ادارات نیز با بررسی کار‌شناسان و هماهنگی برای رفع آن تلاش می‌کنیم و مسائل قضایی آن‌ها نیز مستقیم با معرفی به دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز