خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان اعلام کرد:

خوزستان اولین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۳۲

استان خوزستان در روزهای پایانی هفته میزبان اولین سفر استانی رئیس جمهور منتخب دولت یازدهم خواهد بود.

ایلنا: استان خوزستان در روزهای پایانی هفته میزبان اولین سفر استانی رئیس جمهور منتخب دولت یازدهم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، استاندار خوزستان در نشست با مجمع نمایندگان استان خوزستان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این سفر روز چهارشنبه و به مدت سه روز انجام خواهد شد.
مقتدایی اظهار داشت: در برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی دولت، استان خوزستان به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی انتخاب شده است که در حال حاضر در حال تدوین نقطه نظرات مسوولان و مدیران استانی برای ارایه به رئیس جمهور هستیم.
استاندار خوزستان گفت: در این سفر تلاش می‌کنیم مشکلات طرح‌های استانی مورد بررسی قرار گیرد و پروژه‌هایی که مشکل آن‌ها در وزارت خانه‌ها قابل حل است از برنامه این سفر خارج شده است.
مقتدایی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان بررسی خواهد شد تعیین تکلیف ۵۵۰هزار هکتار از اراضی طرح کشاورزی مقام معظم رهبری است.
استاندار خوزستان با اشاره به طرح انتقال آب کارون بیان داشت: در سفر سه روزه دکتر روحانی به استان خوزستان موضوع طرح انتقال آب بهشت آباد نیز مطرح خواهد شد و جزء درخواست‌های ارایه شده به هیات دولت است که نظر شواری عالی آب در خصوص اجرای این پروژه اعلام شود.
وی با بیان اینکه در این سفر رئیس جمهور به غیر از شهر اهواز با مردم سه شهرستان محروم استان نیز دیدار خواهند داشت گفت: یکی از مسائلی که نهاد ریاست جمهوری بر اجرای آن در سفر به استان خوزستان تاکید داشتند دیدار با مردم شهرستان‌ها و مناطق محروم بود که این مسئله جزء برنامه‌های اصلی سفر به استان خوزستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز