خبرگزاری کار ایران

با هدف هماهنگی جهت برگزاری کنگره شعر جنوب؛

نشست صاحب نظران و شاعران در ماهشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۸۳

این نشست با هدف اجرای هر چه بهتر برگزار کردن کنگره ملی شعر جنوب در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ایلنا: جلسه شاعران برجسته و صاحب نظران شهرستان ماهشهر با حضور الهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با موضوع هم اندیشی و هماهنگی با هدف اجرای هر چه بهتر برگزار کردن کنگره ملی شعر جنوب در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، در این جلسه سید محمدرفیع الهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر به تشریح ابعاد و اهمیت این کنگره پرداخت و بر ضرورت همکاری و همیاری شعرا و ادبای شهرستان در این حماسه ملی تأکید داشت.

در ادامه شعرا و اعضای دبیرخانه کنگره ملی شعر جنوب نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود را در این خصوص بیان کردند.

ذوالفقار شریعت به بحثداوری در جشنواره‌ها اشاره کرد و گفت: داوری منصفانه و علمی می‌تواند بیش از هر چیز دیگر به کیفیت یک جشنواره کمک کند.

وی تقدیر از شاعران و نویسندگان فعال شهرستان در این جشنواره را، یکی از اقدامات مثبتی دانست که می‌تواند در کنار معرفی و عرضه آثار چاپ شده شاعران و نویسندگان بومی، در کمک به شناسایی اهل قلم شهرستان مثمر ثمر باشد.

سپس محمدرضا ابراهیمی، مقداد افراسیابی، مرضیه طباطبایی، محمد حیدری، گودرز عباسی، محمد ثنایی و مجید قائدی نیز به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز