خبرگزاری کار ایران

در افق چشم انداز ۱۴۰۴ /

تولید فولاد خوزستان به ۱۳ و شش دهم میلیون تن خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۱۲

آیین نامه ها و دستور العمل های امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف ایجاد تحول و ترویج نگاه ایثارگرانه مورد بازنگری قرار میگیرد.

ایلنا: گرد همایی مسئولین ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت در آبادان و به میزبانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسن ممتحن «مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص برنامه‌های آتی در حوزه ایثارگران اظهار داشت: تدوین جلسات منظم مشاورین و مسئولین مربوطه به منظور اولویت بندی امور ایثارگران و تجدید نظر در منشور فعلی در این خصوص که بیش از یک دهه از عمر آن می‌گذرد، از برنامه‌های ویژه‌ای است که با توجه به تحولات پس از ادغام وزارت خانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن ضرورت آن بیش از پیش احساس شده است.

ممتحن خطاب به مشاورین حاضر در گردهمایی گفت: تلاش تمامی نیرو‌ها در خطوط مقدم تولید و اقتصاد، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد تنها در سایه همت ایثارگرانه و کار شبانه روزی برای خدا بدست خواهد آمد و ایثارگران می‌توانند نقش کلیدی در این زمینه ایفا نمایند. لذا وظیفه همه ما فراهم ساختن ساز و کار لازم برای حضور حداکثری در تمامی عرصه‌ها برای ایثارگران است.

وی همچنین از میزبانی گرم و تلاش و همکاری ثمربخش مدیریت و کارکنان شرکت فولاد خوزستان در برگزاری این همایش در خطهٔ خونرنگ خوزستان و شهر مقاومت و ایثار آبادان قهرمان، تقدیر و تشکر نمود.

عباس بابازاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مشاور امور ایثارگران شرکت فولاد خوزستان نیز به عنوان میزبان این گرد همایی ضمن خیر مقدم به میهمانان، خدمت به ایثارگران و خانواده‌های شهدا را از جمله وظایف مقدس و اجتماعی همگان بر شمرد.

وی با اشاره به رشد تولید در این شرکت گفت: ماحصل تلاش ایثارگرانه کارکنان فولاد خوزستان رشد تولید ۶۱ در صدی در شش سال گذشته است که مطابق رهنمود‌های همه ساله مقام معظم رهبری با توجه ویژه به مسائل زیست محیطی و افزایش بهره وری همراه بوده است.

معاون فولاد خوزستان گفت: این شرکت که با ظرفیت اسمی یک و نیم میلیون تن پس از پایان جنگ تحمیلی فعالیت خود را آغاز کرد، اکنون به ظرفیت افتخار آمیز ۳ و نیم میلیون تن در سال رسیده و در مجموع ۲۵ درصدکل فولاد خام حوزه ایمیدرو را تولید می‌کند.

بابازاده تاکید کرد: به لطف خدا و همت کارکنان ایثارگر، تولید فولاد خوزستان در سال ۱۳۹۵ به ۵ میلیون تن و در سال ۱۳۹۹ به ۸ و ۹ دهم میلیون تن خواهد رسید و در ‌‌نهایت ظرفیت ۱۳ و شش دهم میلیون تن در افق چشم انداز ۱۴۰۴ این شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت رسانی به ایثارگران اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان با تقدیم ۵۵ شهید والا مقام به انقلاب، افتخار بهره‌مندی از همکاری بیش از یک هزار و۳۹۰ ایثار گر را دارد و شکوفایی خود را در سالهای اخیر در عرصه‌های مختلف مرهون همین تلاش مضاعف و روحیه ایثارگری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز