خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مسجدسلیمان مطرح کرد؛

تشریح پروژه‌های عمرانی و زیرساختی تکمیل شده و فعال در مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۱۵

سخنگو و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان آخرین پروژه‌های عمرانی و زیرساختی تکمیل شده و فعال شهرداری را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، عزیزقلی زمانپور در خصوص پروژه‌های در حال انجام‌ در حوزه آسفالت، روکش آسفالت، خرید ماشین آلات مورد نیاز شهرداری با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان، عنوان کرد: روکش آسفالت و بهسازی مناطق مینافیس، محله‌ی سیز آباد، با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و صد درصد پیشرفت فیزیکی، روکش آسفالت و بهسازی مناطق پست مهندسی، محله چیت شویی، محله کولر شاپ و میدان دانشگاه با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، روکش آسفالت و بهسازی مناطق دره اشکفت، دره اشکفت پست آتش نشانی، میدان پنج بنگله درب دادگاه و پنج بنگله پل ارتباطی به هشت بنگله با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و روکش آسفالت و بهسازی مناطق دو راه بی بی یان تا سه راه پشت برج، تپه شهدای گمنام بی یی یان و بازار شوشتری‌ها با پنج میلیارد ریال اعتبار و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی افزود: پروژه اجرای بلوار دوم (بهسازی و تعریض) جاده مالکریم با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در حال انجام است.

زمانپور با اشاره به اینکه پروژه احداث جاده فرودگاه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار است، تاکید کرد: تخریب، احداث و زیباسازی میدان نمره یک با اعتبار ۹ میلیارد ریال با صد درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل شد.

وی در خصوص پروژه تکمیل پل داریوش محمدی تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی قرار دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ادامه داد: پیمانکار تکمیل ساختمان آتش‌نشانی بی بی یان با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال مشخص شده و در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

وی احداث دیوار کانال آب‌های سطحی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در حال انجام عنوان کرد و گفت: فاز مطالعاتی و طراحی بهسازی و تحکم تپه نمره یک نیز با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال تکمیل و‌ تملک منازل در حال انجام است.

زمانپور اضافه کرد: اجرای احداث ساختمان بچینگ ۱۰ میلیارد ریال با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است؛ همچنین احداث کانال آب‌های سطحی منطقه شیخ‌آباد با اعتبار هشت میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی ادامه داد: احداث دیوار حائل ورودی شهرستان با اعتبار هفت میلیارد و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر اقدامات در حال انجام است.

زمانپور احداث دیوار کانال آب‌های سطحی ریل وی با اعتبار هشت میلیارد ریال و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در حال انجام خواند و گفت: احداث آرامستان قطعه هنرمندان نیز با ۴۰ میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیش قرارداد است و زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب و انتقال به کمپ نگهداری نیز در حال انجام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از اورهال کارخانه سنگ‌شکن با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۷۰ درصد بوده و کارخانه آسفالت نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در حال برگزاری مناقصه است.

وی دپو مصالح رودخانه‌ای را بالغ بر ۲۰ هزار تن خواند و اشاره کرد: خدمات رفاهی ساماندهی ورودی شهر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، استاندارد سازی جایگاه CNG با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، جمع آوری و دفع پسماند با ۱۰۳ میلیارد ریال و تعمیر و بازسازی تجهیزات کشتارگاه دام با ۴۰ میلیارد ریال در حال برگزاری مناقصه است.

زمانپور با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی موجود پیش روی شهرداری مسجدسلیمان، خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی، شهردار و پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در صدد هستند تا با راه‌حل‌های کارشناسی بر اساس منطق و پژوهش، مجموعه شهرداری را به سوی تحقق عدالت اجتماعی، انضباط مالی، تقویت نظارت و مقابله جدی با اعمال خلاف قانون سوق داده و عزم مدیرتی خود را برای حل مشکلات و قوای اعتماد میان شهروندان و شهرداری به کار گیرد و قطعا با یاری همشهریان، شهری به مراتب پویا و زیباتر در آینده نزدیک خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز