خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

روحانی مرد عمل و خدمت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۵۵

رئیس جمهور از دو جهت محترم است یکی اینکه در مسند ریاست جمهوری قرار دارد و از این طریق به مردم شریف خدمت می‌کند دوم از جهت فضائلی که دارد.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و در جمع مردم این استان در حضور ریاست جمهوری گفت: خدا را شاکریم که امروز میزبان ریاست جمهوری اسلامی ایران هستیم شخصیتی که عالم دین، برادری مبارز با سوابق درخشان انقلابی و از یاران امام راحل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیت الله موسوی جزائری افزود: رئیس جمهور از دو جهت محترم است یکی اینکه در مسند ریاست جمهوری قرار دارد و از این طریق به مردم شریف خدمت می‌کند و دوم از جهت فضائلی که دارد.

وی ادامه داد: آقای روحانی، مردم عزیز چه عرب و چه فارس همه اقشار به شما احترام می‌گذارند، زنان، مردان، قومیت‌های مختلف عرب و لر و بختیاری و همه اقوام فارس و با‌شناختی که از رئیس جمهور دارم می‌دانم که اهل تجمل و تشریفات و دکور نیست روحانی مرد عمل و خدمت است.

موسوی خاطرنشان کرد: با بررسی کامل و دقیقی که در این سفر صورت خواهد گرفت اهم مسائل در رابطه با طرح‌های عمران و آبادانی و توسعه اقتصادی چه شهرهایی که در خط مقدم بودند چون خرمشهر و آبادان و چه شهرهای دیگری که مرکز نفت و صنعت و آموزشی و فرهنگی هستند مورد توجه رئیس جمهور قرار خواهد گرفت و مسائل آن‌ها حل خواهد شد.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: دو نکته کوچک اینکه، یکی تشکر از روحانی بابت انتخاب خوزستان به‌عنوان نخستین استان برای دیدارهای استانی و دوم اینکه مردم و مسئولان تجدید میثاقی مجدد با شما و مقام معظم رهبری خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز