خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی خوزستان خبر داد:

حمایت از صادرکنندگان صنایع دستی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۰

صادرات صنایع دستی خوزستان، در ۹ ماه سال‌ جاری از مرز ۳ میلیون و ۱۵۸ هزار دلار گذشته است.

ایلنا: مدیر کل میراثفرهنگی خوزستان از صادرات ۳ میلیون و ۱۵۸ هزار دلاری صنایع دستی از مرزهای خوزستان خبر داد و گفت: صادرات صنایع دستی در خوزستان رونق گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: صادرات صنایع دستی از مرزهای خوزستان بر اساس اعلام گمرک استان در ۹ ماه سال‌ جاری از مرز ۳ میلیون و ۱۵۸ هزار دلار گذشته است و این میزان صادرات در خوزستان بسیار قابل توجه است.

وی افزود: صادرات صنایع دستی در خوزستان رونق بسیار زیادی گرفته است و از صادرکنندگان در این زمینه حمایت می‌کنیم و می‌کوشیم تا موانع موجود در این بخش را به حداقل کاهش دهیم.

حیدری با اشاره به اینکه خوزستان توانمندی زیادی در صادرات صنایع دستی دارد، افزود: در دو سال گذشته صادرات در بخش صنایع دستی خوزستان از میزان ۳۰۰ هزار دلار در یک سال به ۳ میلیون و ۱۸۵ هزار دلار در ۹ ماهه نخست سال رسیده است که این میزان رشد ۱۱ برابری را نشان می‌دهد.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: برای معرفی صنایع دستی خوزستان فعالیت‌های زیادی انجام شده است و در تلاش هستیم تا با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در بهمن ماه سال‌جاری بار دیگر مجالی برای عرضه تولیدات خوزستان ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز